Fliid Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 Er på jakt etter motorstying som kan brukes såfremt til turbomotorer såvel som motor uten. Noen tips på ett "enkelt" system i oppsett å programmering? Ser protrim leverer Electromotive system, ser ut til å være ett greit system, erfaringer? Systemet må selvfølgelig klare å styre tenning og bensin. Ett så basic som mulig! http://www.protrim.no/produkter_motorst ... tive.shtml
ehrnst Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 Mye å velge mellom du. Vet ikke hvor mye penger du skal bruke. Selv har jeg montert megasquirt. Dessverre har jeg hørt og erfart en del negativt om protrim og levering
oddis Skrevet August 12, 2007 Skrevet August 12, 2007 Selv bruker jeg penga mine på et sprut som er kjent og jeg vet flere aktuelle dyktige aktører er flinke på. MS funker fint for å holde kostnadene nede, men du må ta i betrakning om du kjenner noen som klarer å mappe det skikkelig. For ellers går vinninga fort opp i spinninga. Autronic og Haltech er ganske så annerkjente.
Fliid Skrevet August 13, 2007 Forfatter Skrevet August 13, 2007 Hmm, ja, ska a få te no Da har jeg 3 merker ute for vurdering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå