ac turbo Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Lurte på om jeg har noe feil med biln da den bare går litt bedre enn 520 24v??? biln går fint på tomgang og turtallet går hele veien,men syns selv at bilen ikke er spesielt sterk til å være 3.5l. vet ikke helt vilken bil man ska sammenligne 535 med.har ikke hadd den så lenge,men i forhold til 325 m20 så er 325 i dette tilfelle mye mer sterk. mere moment sterk.
ThomasB Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 hmm..da må det være noe muffens med bilen din, skal jo dra greit de bilene dær. siden bilen ikke "fusker" kan det være LMM?!
ac turbo Skrevet August 13, 2007 Forfatter Skrevet August 13, 2007 hmm..da må det være noe muffens med bilen din, skal jo dra greit de bilene dær.siden bilen ikke "fusker" kan det være LMM?! Har tenkt tanken æ å,men kan biln gå helt fint med feil på lmm?? kjennes ut som momente er redusert.prøvde en gang en 535 e28.den hva sånn at når man passerte ca 3000 o/min så fikk man d kikke og den dro godt.virka sterk som f..
ThomasB Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 du kan jo skjekke: -kompresjon -bensntrykk -tenningsanlegget
jolly Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Er det en 3,5 liter da. Borti en kompis for noen år siden som også hadde kjøpt seg en 535. Var bytta motor i kjerra. Når gutten sjekka så var det pina dø en 523 motor som var satt inn. Skal ikke brå vekke deg og ødelegge dagen din men det var denne ekle tanken som slo inn sånn umiddelbart.... La oss håpe det ikke er slik det er.
bjalle Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Du har 61 mer hk i din i forhold til 520 så det er garantert en feil,anbefaler en diagnosetest hos bmw.
Gunnar Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 At du ikke får det "kicket" etter 3000 rpm vil jeg si er helt normalt og at det er slik en M30B35 er og skal være. Den har mye jevnere effekt/momentkurver enn M20 og M50, som virkelig er slappe under 3-4000rpm, før de drar avgårde. Min erfaring er at en M30B35 drar bortimot jevnt bra helt fra bunn til topp. Den skal gå mye bedre enn en 520i, spesielt i fart.
vegsir Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 jeg føler og at bilen min går dårlig. har ikke testa den mot noen. men føler ikke jeg drar særlig i fra biler. hvis begge akslelerer(skreiv jeg det riktig?) og føler toppdraget har forsvunnet litt i det site. muligens pga powerfilter. har automat kasse da:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå