FD3STT Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Har et tilfelle med knekte vippearmer på nevnte bil og lurer derfor på om jeg må av med toppen for å få skiftet disse eller om det går ann å bare ta av radiatoren og trekke ut vippearmholderen og skifte? Mvh. Kim Henriksen
sornes Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 du trenger bare ta av radiatoren viss det er plass fremover... hvm kim-rune sørnes
Toro Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Det skal være mulig å gjøre dette med toppen montert på E30, så da skal det vel gå på E34 og siden de har M20 motor begge to. Men tror det blir mere knot å få det til når den er montert i bil
325ixturbo Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 hei mener d skal gå vist du løsner litt på motorfestene og jekker opp motoren. har ikke prøvd det selv. men mener d er en tråd om dette søk på vippearmer f.eks på søkefunksjonen til venstre her. skal du montere nye el gamle vippearmer da?
FD3STT Skrevet August 13, 2007 Forfatter Skrevet August 13, 2007 hei mener d skal gå vist du løsner litt på motorfestene og jekker opp motoren. har ikke prøvd det selv. men mener d er en tråd om dette søk på vippearmer f.eks på søkefunksjonen til venstre her. skal du montere nye el gamle vippearmer da? Da får jeg prøve det Meeen....Er det noen vits i å bytte vipparmene uten å skifte kamen? Den er meget slitt, og regner med at det er derfor vippearmene er knekt. Har akkurat skiftet toppakning + diverse andre deler, men blir ikke kvitt tikkingen uten å skifte kamen....Men kamsettet er jo så himla dyrt(ca 5500). Blir nok montert nye vippearmer ja, tar IKKE sjansen på å sette inn brukte nei, er ikke så ille pris da...165kr stk for de, og trenger så vidt jeg vet bare 2(uten å ha sett nærmere på de andre). Mvh. Kim Henriksen
325ixturbo Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 kjedlig og bare bytte to så ryker d. flere etter på? 5500 syns jeg var dyrt, har du sjekka pris på trimkam evt til autotrim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå