Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha nye lister langs hele siden(begge sider), samt de listene/plastikken nederst på dørene. Dette gjelder en e34 touring, men dette er vel likt fra det ene til det andre.

Helst nytt, men brukt strøkent går også ann.. Og gidder ikke kjøpe en og en list hvis noen skulle være så lure å foreslå det;)

Skrevet
Vil ha nye lister langs hele siden(begge sider), samt de listene/plastikken nederst på dørene. Dette gjelder en e34 touring, men dette er vel likt fra det ene til det andre.

Helst nytt, men brukt strøkent går også ann.. Og gidder ikke kjøpe en og en list hvis noen skulle være så lure å foreslå det;)

91858007

jeg har 4 dører fra 95 e34 stv med lister

Skrevet

Jess, men jeg regner med du ikke selger kun listverket fra de? Og du skjønner sikkert at jeg ikke gidder å kjøpe 4 dører for å få tak i noen lister;) Bestiller fra Bmw hvis ingen har noe slengende..

Skrevet

ok. pris da? Det gjelder vel bare listene midt på dørene, den plastikken i bunn er vel ikke til å få av helt?

Å de må være strøkne og ikke bøyd av noe slag hvis jeg skal ha dem. Hakke høyre baklykt også fra touring? Kun den delen som står på bagasjeluka.. evt pris på alt..

Skrevet
ok. pris da? Det gjelder vel bare listene midt på dørene, den plastikken i bunn er vel ikke til å få av helt?

Å de må være strøkne og ikke bøyd av noe slag hvis jeg skal ha dem. Hakke høyre baklykt også fra touring? Kun den delen som står på bagasjeluka.. evt pris på alt..

bak lykt har jeg også. mener de skal være helt fine men skal ta dem av og ta ett bilde så du får se. 600+frakt for listene og baklykta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...