Swag Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Jeg har en 318i 88 modell. Har pusset rusten vekk, lagt på flames og en liten spoiler. Kjøpte den i juli 2006, har kjørt 35000 km med den siden det. Da kjøpte jeg den for 17000 kr. Har jobbet mye med lakken, den var lyserosa da jeg fikk den, etter rubbing ble den rød igjen:) Bilen går som ei klokke, det eneste som må skiftes er brekkvaieren. Den har gått 180000km, men har blitt stelt veldig bra med. Har den i garasje, og hele vinteren er den vasket i vaskehall en gang i uken. Den skal EU-godkjennes i februar, forrige gang gikk den rett igjennom hos NAF. Har nettopp skiftet bremseklosser og ytre eksosendeledd. Hvis du fortsatt er interessert i en tøff E30, ta kontakt så sender jeg deg masse bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 Legg ut noen bilder her da? eller send til meg så kan jeg legge de ut for deg. stuntman00@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 [ Har nettopp skiftet bremseklosser og ytre eksosendeledd. Hvis du fortsatt er interessert i en tøff E30, ta kontakt så sender jeg deg masse bilder. Og hva er ytre eksosendeledd???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 lurer jeg også på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 13, 2007 Share Skrevet August 13, 2007 ville tippe bak potta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg