haugejan Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Tok noen bilder av 330'n i helga. Utstyrsliste: - Bi-xenon - M-tech 2 sett - Sportseter med minne. - 16:9 skjerm med MK4 navigasjon spiller - TV - Telefon - Varmedempende frontrute - Sportsratt - Ryggesensor - Hifi pakke - CD veksler - Remus effektanlegg - Chippa hos Flissundet (Målt til 250 HK)
frossi Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Lekker bil ! Denne gir virkelig muligheten til å kose seg både som sjåfør og passasjer Om jeg skulle være freidig nok til å påpeke noe, så måtte det være felgene. De er absolutt fine, men jeg synes det er litt mange biler etterhvert som kjører rundt med disse. En spesiell bil fortjener også spesielle felger
fastbmw Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Bilda er tatt henn? Pen bil foresten, minner meg om en anna bil som går i førde
haugejan Skrevet August 13, 2007 Forfatter Skrevet August 13, 2007 Bilde er tatt i gamle bossovnen rett utafø Dale. Ja det går ein del E46 Coupe i Førde nå.
fastbmw Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Aha, kunne ikkje kjenne igjenn bakgrunnen.. Er vel på grensa til for mangen e46 no.. Skal selge min no tenkte eg..
haugejan Skrevet August 21, 2007 Forfatter Skrevet August 21, 2007 Lekker bil ! Denne gir virkelig muligheten til å kose seg både som sjåfør og passasjer Om jeg skulle være freidig nok til å påpeke noe, så måtte det være felgene. De er absolutt fine, men jeg synes det er litt mange biler etterhvert som kjører rundt med disse. En spesiell bil fortjener også spesielle felger Ja det kan du sei. Er ein del med desse felgane no. Vurdere å byte til noen andre men er usikker på kva for type eg skal gå for. Er også usikker på 18" eller 19". 19" er finast, men 18" er noko meir behagelig her på vestlandet
Mikke1981 Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Ja tenker det drar bra unna med 250 hester Tar nok mange ut av lyskryssa med denne bmw
Ad|oS Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Spørs hvor mange lyskryss det er i Førde da Bra bilder, og felgene passer bilen bra, selv om det er mye slike felger ute nå...
///Magnus Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Du har denne bilen ja. Prøvde den da den stod til salgs hos Autotuning. Husker jeg ble mektig imponert over lyd og drag, da jeg på det tidspunktet kjørte en 320 med originalt eksosanlegg. Pen bil, med en riktig motor.
haugejan Skrevet August 21, 2007 Forfatter Skrevet August 21, 2007 Spørs hvor mange lyskryss det er i Førde da Bra bilder, og felgene passer bilen bra, selv om det er mye slike felger ute nå... I Førde har vell vi heile tre lyskryss, plasert midt inne i ei 30 sone Men vi har derimot rikelig med rundtkjøyringar. Har vell nesten ein til kvar!!
Steffan C Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Pen M3 light dette, med masse herlig utstyr . Tror jeg ville ha lakkert diffuser i bilens farge og satt på Eisenmann stusser . Syns ikke disse eksosstusser passet så bra til denne fine E46'n .
Ad|oS Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Hehe, går bilen bra opp til 30km/t da Med sperre er vel bilen gøy i rundkjøringer også vil jeg tro
Ellingsen B. Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Nydelig E46! Syns felgene kler bilen godt jeg selvom det er mange som har de felgene.. Jeg ville kanskje byttet ut chromelistene mot vanlig lakkerte sidelister..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå