Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok noen bilder av 330'n i helga. Utstyrsliste:

- Bi-xenon

- M-tech 2 sett

- Sportseter med minne.

- 16:9 skjerm med MK4 navigasjon spiller

- TV

- Telefon

- Varmedempende frontrute

- Sportsratt

- Ryggesensor

- Hifi pakke

- CD veksler

- Remus effektanlegg

- Chippa hos Flissundet (Målt til 250 HK)

IMG_1761.jpg

IMG_1768.jpg

IMG_1763.jpg

IMG_1747.jpg

IMG_1749.jpg

IMG_1750.jpg

P1010062.JPG

P1010063.JPG

P1010067.JPG

Skrevet

Lekker bil ! Denne gir virkelig muligheten til å kose seg både som sjåfør og passasjer :-)

Om jeg skulle være freidig nok til å påpeke noe, så måtte det være felgene. De er absolutt fine, men jeg synes det er litt mange biler etterhvert som kjører rundt med disse. En spesiell bil fortjener også spesielle felger :wink:

Skrevet
Lekker bil ! Denne gir virkelig muligheten til å kose seg både som sjåfør og passasjer :-)

Om jeg skulle være freidig nok til å påpeke noe, så måtte det være felgene. De er absolutt fine, men jeg synes det er litt mange biler etterhvert som kjører rundt med disse. En spesiell bil fortjener også spesielle felger :wink:

Ja det kan du sei. Er ein del med desse felgane no. Vurdere å byte til noen andre men er usikker på kva for type eg skal gå for. Er også usikker på 18" eller 19". 19" er finast, men 18" er noko meir behagelig her på vestlandet :)

Skrevet

Du har denne bilen ja.

Prøvde den da den stod til salgs hos Autotuning. Husker jeg ble mektig imponert over lyd og drag, da jeg på det tidspunktet kjørte en 320 med originalt eksosanlegg. :)

Pen bil, med en riktig motor. :)

Skrevet
Spørs hvor mange lyskryss det er i Førde da ;)

Bra bilder, og felgene passer bilen bra, selv om det er mye slike felger ute nå...

I Førde har vell vi heile tre lyskryss, plasert midt inne i ei 30 sone :) Men vi har derimot rikelig med rundtkjøyringar. Har vell nesten ein til kvar!!

Skrevet

Pen M3 light dette, med masse herlig utstyr 8) . Tror jeg ville ha lakkert diffuser i bilens farge og satt på Eisenmann stusser :P . Syns ikke disse eksosstusser passet så bra til denne fine E46'n :wink: .

Skrevet

Nydelig E46! Syns felgene kler bilen godt jeg selvom det er mange som har de felgene.. Jeg ville kanskje byttet ut chromelistene mot vanlig lakkerte sidelister.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...