Just-turbodiesel Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 her er link til siden min om min e28 hvis noen kjenner til den eller vil følge prosjektet... kommer mer info. når jeg får satt igang ordentlig med den!!! www.bmw-e28.piczo.com mvh Anders
Margarus Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 prosjekt å projekt,. fy faen må være den nesten råeste e28 eg har sett.. såg kanon bra ut.. er vell ikke stort mer kult du kan gjøre der uten å turbo konvertere motoren
Just-turbodiesel Skrevet August 14, 2007 Forfatter Skrevet August 14, 2007 prosjekt å projekt,. fy faen må være den nesten råeste e28 eg har sett.. såg kanon bra ut.. er vell ikke stort mer kult du kan gjøre der uten å turbo konvertere motoren hei... ja har fått den samme kommentaren av flere, tusen takk for det. jeg skal pusse opp det vesle som er på karosseriet+ nå skal jeg få en proff kar på elektronikksom skal fikse el nettet, det er no feil der, så er planen turbokonvertering ja... men tar først det andre...
StrexX Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 dette må være top 3 pene e28 jeg har sett...!! MEGET pen!!! setene så hvertfall jævelig gode å sitta i !
Just-turbodiesel Skrevet August 15, 2007 Forfatter Skrevet August 15, 2007 dette må være top 3 pene e28 jeg har sett...!!MEGET pen!!! setene så hvertfall jævelig gode å sitta i ! takk for det, ja dem er elektrisk justerbare/oppvarmede, men det har sin pris, de kosta tilsammen 30 000kr....:S
StrexX Skrevet August 15, 2007 Skrevet August 15, 2007 såpass ja! hehe... koster å være kar planer for bilen?
Just-turbodiesel Skrevet August 15, 2007 Forfatter Skrevet August 15, 2007 såpass ja! hehe...koster å være kar planer for bilen? hehehe ja gjør det... planer er først og fremst rydde opp i el. nettet+ nedsliping/lakkering av noen småting utenpå (bl.a frontfanger som er stygg) + eu godkjenning nå. Så skal stereo med dvd-spiller inn(har alt liggende) Deretter skal jeg prøve å skaffe 745i motor og montere den i løpet av vintern+ målere innvendig ++ så får vi se hva som skjer deretter, blir nok trimming så fort jeg får bilen til å gå(så langt original clutchen rekker)+ 3 stk.racing målere. Så får vi se etterhvert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå