Kapitalisten Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Hei. Har nettop montert på Hella FL-lykter foran på min 98' E-39. Dette var lettere enn antatt, men.. Da jeg skulle plugge i alt av ledniger, passet absolutt ingenting. Fikk ikke med bruksanvisning, eller noe annet i pakken enn lykter. Så spørsmålet mitt er til dere som har gjort dette før: Hva fulgte med i FL-pakken med xenon? Jeg hadde xenon fra før av også. Håpte at kablene som lå i bilen fra før ville passe de nye lyktene. Jeg var oppe på butikken nettop hvor jeg kjøpte dem, og de fikk meg til og bestille ett kabelsett. Stod i Hella-katalogen at dette måtte bestilles ekstra. (Mulig det het noe annet enn kabelsett, men kom ikke på ordet atm.) Er ingen elektriker, så jeg forstår ikke helt hvordan jeg skal skifte kabler/ledniger, og at det faktisk skal virke etterpå Håper på noen tips/hjelp fra folk som har gjort dette, som sagt! Gammel tenner/"kontakt" Ny lykt - baksiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kapitalisten Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 Never mind, case solved. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå