Tsbusa Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 17 min lang film ifra NGKs Gatebilfestival i Surnadalen 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Var jo litt morro den filmen! Endel fine biler oxo. Skjønner ikke at de gidder å prøve med grevlingene ei gang.. Creeds til deg som gadd å lage filmen til oss Var jo en e30 som ble piska, nærme gjæret den ene gangen Thx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 d var endel fine biler der ja;) var der... litt kjipt vær men kunne vært verre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 Ikke noe problem, håper dere likte filmen jah=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Mangler bare bilder fra årets treff nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Legg ut film fra årets treff ja! Mye interessant i år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Noen av mine bilder. Dårlig bilde av min E30 M Peoples choice også fra Automote Der skulle dere vært Liker Warsteiner jeg !!! Selv om jeg mistenker denne for å være 325 Merkelig turbo montering på BMW 3,0 med S38 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Den 3.0csi`n var jo bare helt rå! Forgjenger`n til E24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmsilset Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Hælvette at jeg ikke visste om dette,for på den tiden skulle jeg fått halve surnadaln til å ringe 110 Prøvde å bli medlem i nordmøre gatebilklubb her en dag,men godtar ikke en romsdaling tror jeg Får bare fortsette på otta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Fant ett bilde til Må da være flere som tok bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 håper da d...? bl.a en hvit e30 m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Det luftfilteret under der er nok fint på regnværsdager Vil se mere bilder av den sorte e36 touringen med månemannen på panseret...er det den med sota baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 noen bilder jeg har fått tilsendt på mail: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 likte spesielt den sorte e36 touringen , hygglig panser pynt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 der ja;) kom det noen bilder av meg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå