Pernezz Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Er det noen som vet hvordan jeg kan slippe å justere fader og balanse HVER JÆVLA gang jeg starter bilen?? Det er en -96 523iA med Business CD/Radio.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 høres ut som du mangler konstant strøm på anlegget! Ville sjekka ledningene bak spilleren jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Gåen spiller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 Er det noen av dere som er sikre på det dere svarer eller? Har hørt at det skal være en måte å "nullstille" anlegget på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 ingen som er sikre vel, litt vanskelig å være sikker når man ikke har prøvd selv! hvis du kobler fra batteri i 10 min så resetter du vel alt i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Jeg har gjort to ting i forhold til samme tema. Den enkle måten som jeg gjorde først , sett balanse og fader litt til høyre for senter og la det stå slik hele tiden Da slipper du å justere disse to hvær gang. Men du lmå eve med at volumet er slik det er. Ble vel likevel lei av at volumet var så høyt. Derfor sjekket jeg konstantstrømmen som gikk til spiller.... Først da fiksa det seg skikkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 Jeg har gjort to ting i forhold til samme tema.Den enkle måten som jeg gjorde først , sett balanse og fader litt til høyre for senter og la det stå slik hele tiden Da slipper du å justere disse to hvær gang. Men du lmå eve med at volumet er slik det er. Ble vel likevel lei av at volumet var så høyt. Derfor sjekket jeg konstantstrømmen som gikk til spiller.... Først da fiksa det seg skikkelig.. Takk for tipset Får prøve å fikse d når jeg kommer hjem i overmorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Fler med samme problem http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... hlight=e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Touring Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 På stort sett alle nyere cd -spillere er det en ledning som skeal ha konstant strøm rett fra batteriet. Den er merket MEM (memory) og er som oftest gul/oransje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 mangel på memory.. strømmen kutter 100% når du vrir av tenninga.. kabler bak på spillern.. er dette i orden, kan spilleren være gåen.. MEST sansynlig kabling som ikke er som det skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 AKKURAT samme problemet til meg! blir gal av det! Funnet ut hva som var galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 For dei med uoriginalt anlegg: Gul ledning skal ha konstant straum. (er minne og hovedstrømmen går igjennom denne) Rød ledning til tenning. (denne skrur på spiller akkurat som remote til forsterker) Korleis det er med originalt anlegg, veit eg ikkje, men anlegget må jo ha strøm ifra batteriet pga minne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwalpina Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 bak på spilleren er d en gul og eg rød, samme fra bilen, så viss du krysser disse, rød fra spilleren på gul fra bilen, sony og en rekke andre spillere må dette gjøres på , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå