twindekk Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Hei! Noen som vet om det er innebygget filter i radiatoren på E36. 325i. 1992 modell? Takker for svar. KJ
Fliid Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 Snakker du om pollen flter eller no? Må si at om det stemmer som du sier at det er filter i radiatoren, så må jeg viiirkelig si at det har jeg aldri hørt om før eller skjønner poenget med.
Dirty Skrevet August 15, 2007 Skrevet August 15, 2007 er nok ingenfilter i radiatoren nei! hva skulle det være godt for?
twindekk Skrevet August 15, 2007 Forfatter Skrevet August 15, 2007 Grunnlaget for at jeg lurte på dette er fordi at hvis man mot formodning øsnker å prøve "radiatortettin" på boks står det at man ikke skal bruke det hvis radiatoren har innebygget filter. Derfor lurte jeg:) Takk for svar. KJ
Dirty Skrevet August 15, 2007 Skrevet August 15, 2007 har brukt radiator tett på min ! funka fint det! men ville heller kjøpt meg en ny radiator! tetter systemet! men skal du bruke den hell det i slangen!ikke i ekspansjonstanken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå