Øyvind Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Her er noen bilder av min bil, kjøpte den i januar 2006. (Da var bilen kjørt 72 000km)! 2000 (prod. desember 1999) 523iA Executive Orient Blau met. M-understell M-Tech/M5-frontfanger Facelift frontlykter 540i/M5-nyrer 18" orginale BMW, sommerhjul 235/40-18 fremme, 265/35-18 bak 16" orginale BMW, vinterhjul Sportsseter i skinn, elektriske m/memory Kromliste på bagasjelokk M-Tech/M5-spoiler på bagasjelokk (M-frontfanger, facelift frontlykter, M-nyrer, kromliste bagasjelokk og M-spoiler bagasjelokk har jeg satt på selv) Stort sett alt av utstyr... Navi/TV, Webasto/m.fjernkontroll, Xenon, regnsensor, Steptronic m.m. Meget fornøyd med denne! Med vinterhjul: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 har makan selv (prod 1997 men 1998 mod.) Utvilsomt en av de mest undervurderte fargene til bmw. Bil for voksne gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Vanvittig flott kjerre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Kjempefin E39. Litt senk, M bakfanger, Eisenmann potte og litt innvendig styling(inst. ringer o.l) hadde blitt bra på denne syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 En av de fineste E39 Litt mer senk hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Flott eksemplar dette ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Meget pent eksemplar dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 flott bil du har;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 facelift baklys? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Litt mer senk og M5 speil, så er den perfekt Har den ikke gått mer enn 75K? eller ser jeg helt feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Fin bil dette. Liker de felgene veldig godt. De passer meget fint til E38 og E39. Hadde jeg vært deg hadde jeg undersøkt om det var mulig (og økonomisk forsvarlig) å bytte de krom pyntelistene til noen lakkert i bilens farge, eller i sort plast slik som på støtfangeren din foran. Baklysene bør også byttes for å få et mer komplett utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 Takk for mange fine kommentarer Jeg skjønner at mange av dere vil senke en sånn bil, og jeg har før hatt biler som har vært senket, men jeg kan ikke tenke meg å senke denne! Jeg er utrolig godt fornøyd med bilens orginale M-understell, og måten det fungerer på. (Hvis jeg skulle senke den måtte det i tilfelle være for og få litt mindre glippe mellom skjermbue og hjul foran) Jeg er i utgangspunktet interressert i og beholde bilen mest mulig original... Ja, jeg har tenkt på å montere facelift-baklykter. Bakfangeren syns jeg for min del kler bilen godt, jeg liker faktisk denne bedre enn M-bakfangeren. Jeg liker at denne "gjemmer bort" eksos-røret på en måte. Jeg liker også (i motsetning til mange andre) at det er krom på bilen... syns bilen kler det godt. Skulle nesten ønske det fantes lister til M-fangeren som også har krom Jeg har også vært inne på tanken om å bytte ut tre-interiøret med titan-line...og har faktisk kjøpt inn noen av listene, men jeg har slått det litt fra meg fordi jeg liker faktisk det fine tre-interiøret bedre og bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet August 15, 2007 Forfatter Share Skrevet August 15, 2007 Litt mer senk og M5 speil, så er den perfekt Har den ikke gått mer enn 75K? eller ser jeg helt feil... Ja, M5 speil er fint, men jeg syns på en måte de hører hjemme på M5... Får se... Nei, du ser helt rett...da jeg tok dette bildet noen måneder etter jeg kjøpte bilen hadde den gått 75k! Idag står den på 88k... Var utrolig heldig og fant en sånn med så lav km-stand Bilen bærer ellers preg av å være fint lite brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Oppgradering: Jeg skal ta ut 4:3 monitoren og sette inn en 16:9 monitor fra 2001 (Facelift). Fant denne siden på autopower.se: http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=110 Har nå kjøpt en sånn skjerm på ebay...til en rimelig penge. (Koster svinaktig myyye penger her til lands (GS-Bildeler 17.980Kr (ny))!!! Tror dette kommer til å bli en bra oppdatering... skal montere den i dag! Skal også prøve og legge ut noen bilder etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Lekker bil i nydelig farge! Felgene passer også bilen veldig bra. Hvis man skal senke en 5-serie noe mer, kan det være like greit å gå for et justerbart senkesett. Bilen skal jo kunne kjøres også Men støtter ideen om å røske vekk treimitasjonen! Treverk hører kun hjemme i engelske klassikere (eller i skogen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå