Torra tuning Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Jeg har byttet diffen på min e36 320i en gang tidligere. Diffen har ikke ryket enda men den kommer til å gjøre det. jeg lurer på om hva jeg bør gjøre for at den ikke skal ryke så ofte. vet at jeg kan frese spor i et eller to av tannhjulene inni diffen. Men jeg er keen på no kraftigere med brems... 325 diffen passer ikke til opphenget i bakstlilligen. har også tenkt til å sveise den gamle diffen. Noen som har hatt erfaring med dette`? hvordan er det å kjøre med? dritt å parkre... men morsomt i svingene.... uansett så må jeg nok ha ny diff..... noen som selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 du kjører vel som en idiot da, hehe. Sveisa diff er greit om du skal ligge sidelengs hele tiden. Perkeringsplasser, rundkjøringer etc er ikke noe særlig. Vær også forbredt på at bilen har lyst til å sladde med en gang du går av gassen før en sving, så hvis det er glatt kan du hvertfall få en overraskelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 325 diffen passer fint til opphenget i bakstillingen, men du må bytte mellomaksling og drivakslinger for å få det til å passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå