tomasb Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Har snakket med en kollega, som er tilnærmet notorisk råkjører. Det han sier, er at han slapp unna å miste lappen i ein rettsak om råkjøring på motorvei, pga at laseren som politiet bruker ikkje er godkjent for bruk på høyhastighetsveier....noen som vet om dette stemmer? Nei, har ikkje blitt tatt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 hvorfor skulle politiet bruke den på motorvei kl.A? om den ikke er godkjent da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Av mangel av noe bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Noen som vet noe om det her? Er det laserkontroll på motorvei klasse A? Er det laserkontroll når det er mørkt ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Ettesom jeg har hørt og lest så må laserne kalibreres hver gang før bruk, i et gitt tidsrom før kontrollen skal ta sted. Vi har jo alle lest om laseren som målte en låvevegg til 70km/t.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Ettesom jeg har hørt og lest så må laserne kalibreres hver gang før bruk, i et gitt tidsrom før kontrollen skal ta sted. Vi har jo alle lest om laseren som målte en låvevegg til 70km/t.. Dette har jeg og hørt, og dersom du mener du ikke har holdt den hastigheten de målte deg i, så ta bilde av været og andre ting som kan forstyrre målingene, så kan du bruke det i mot de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå