Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

Bare lufter dette her litt.

Jeg har virkelig lyst til å beholde E28n, men den er for stor for meg. Jeg vil ha en litt mindre bil som går nogenlunde likt. Derfor vil jeg gjerne bytte i en E30 325i. (Jeg kan lett legge penger imellom)

*Trenger ikke være strøken, men må ha lite rust(!!!!!!!!!!!!!!! x evig)

*Motoren må være i god stand (skal ikke ha noe nedsarva ex-ungdomsbil)

*Må være fin i lakken (helst rød)

*Mtech 1 (regner med mtech 2 ligger litt høyere i pris)

*Diffbrems

*El. vinduer

*Takluke (Det ER et must!)

*Sportsstoler (Både stoff og skinn)

Bilen min er en 1985 BMW 528i, gått 254 000km, fulgt alle servicer fra ny til 210 000. Etter det har den hatt regelmessige oljeskift på +/- 10 000km.

Motoren lager ingen ulyder, den tikker bare som en M30 pleier (dysetikk).

Jeg tror drivverket begynner å bli litt slitt, da bilen nykker litt hvis man slipper gassen brått, eller tråkker den inn brått. Det er ingen problem da, for etter litt så lærer man seg å kjøre med det.

Interiøret er beige stoffinteriør (liten skade på førersete) med varmeseter framme. Hattehylla er trukket i svart, og har hull til 2stk 6x9.

Bilen har diverse bulker (gammel mann som hadde den fram til 06) og er lakkert oppigjen, trolig etter retting av bulker, på ene sida.

Det står brune ruter overalt i bilen nå, utenom sideruter framme, kan montere grønne ruter overalt eller brune ruter overalt før evt. bytte.

Bilen er ikke røyka i btw!

Hadde bilen på verksted å skifta traversforinger og de små greiene rett ved traversforingene.

Bilen skal til EU-godkjenning i slutten av denne mnd, og blir såklart EU-godkjent før evt. bytte! (Gjenstår å sveise en kanal og bytte frontrute).

Bilen er dessverre ikke helt rustfri, men kan lett bli det med etpar kvelder. Har sveisa et stort hull i gulvet og etpar i motorrom.

Er noe rust på bakplata, under fangeren.

Bilde062.jpg

14042007007.jpg

14042007002.jpg

Hengerfestet er forresten tatt av, ligger i bagasjerommet sammen med det som trengs for å monteres igjen!

Er det noe mer så er det bare å ta kontakt!

Ligger også en tråd her, der jeg har skrevet om forskjellige problemer o.l. med bilen! Er ikke på noen måte ute etter å lure noen, så somsagt. Send på en melding!

(Bensinlukta i kupeen er fiksa, var hull i utluftningstanken etter div. borring i hattehylle. Er nå tettet!)

Kan også følge med svarte interiørdeler. Har alt utenom en liten plate over rattstammen, dørtrekk og seter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...