Hr.smith Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 noen andre her som har el ruter i e30 som kan fortelle meg hvordan lyset skal være i de knappene?
LarsFromasj Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 M3'en min hadde også lys i knappene konstant. Samt check panelet (De røde lampene lyste, dette er kanskje riktig?). Og på min funket ikke el.vinduene i det hele tatt. Nå har jeg riktignok rivd ut kontaktene og skal bytte hele kabelmatta i bilen pga. en del andre ting også.
Hr.smith Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 ok, hos meg lyser check panelet kun når tenninga er på. Lysa i vindu knappene lyser hele tiden. Ellers noen ganger lyser de KUN når døra er åpen...men da virker jo vinduene KUN når døra er åpen så det må være feil!
integrale8v / ELS Tuning Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Her er et koblingskjema over vinduene dine: Som du ser her skal vinduene kun virke når tenninga er i hakk 1 eller 2, dette gjelder da også for lysa i bryterene. Vinduene får strøm fra sikring 17 via ekstra utstyrskontakten sin pin nr 8 se neste bilde: Det at vinduene virka når dørene var oppe og ikke når det er igjen har sikkert sammenheng med dårlig kontakt i dørstolp kontakten. Dra disse frahverandre og sjekk etter irr og drit.
Hr.smith Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 se der, godt å få oppklart dette. Må se nermere på det imorra. Jeg har faktisk byttet til nye dørstolpe kontakter! Men virker som om døra ikke klarer å trykke dem inn
Hr.smith Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Her er et koblingskjema over vinduene dine: Som du ser her skal vinduene kun virke når tenninga er i hakk 1 eller 2, dette gjelder da også for lysa i bryterene. Vinduene får strøm fra sikring 17 via ekstra utstyrskontakten sin pin nr 8 se neste bilde: Det at vinduene virka når dørene var oppe og ikke når det er igjen har sikkert sammenheng med dårlig kontakt i dørstolp kontakten. Dra disse frahverandre og sjekk etter irr og drit. Husker du hjalp meg med å få liv i turtellern min! Tror du at vinduene kan ha noe sammenheng med at jeg ar bytta motor? Jeg måtte jo legge opp en ledning fra pin 9 og inn til hjernen ang turteller.?
Al Bundy Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Hvis tenningen er av: Da virker ikke vinduene når dørene er lukket. Pleier ikke være lys i bryterene heller da. Når du åpner fører døra så kommer lyset på i bryterene og vinduene virker. Tenning på: Lys i bryterene og vinduene skal virker hele tiden.
Hr.smith Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Ok, ja var sånn jeg trudde det skulle være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå