Gå til innhold

Radiatoren og Sentrallåsen fungerer ikke helt som de skal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Men kjør den driftsvarm. La motoren gå, brett sammen en avis, åpn opp panseret å prøv å stopp viften. Stopper den veldig lett, så slurer bare vifta, vifta skal også øke tempo når du har varm (Rett opp) motor og gir gass, da skal du høre svosj lyd fra vifta. ( Lettere å høre om du har panser oppe samtidig) Gjør du ikke det. Så er den nok gåen.

Skrevet

Da skal jeg prøve det, vente til nåla står rett opp, også ruse den litt og prøve og stoppe den med en avis ; )

Prøver det i morgen jeg. Skal helle på den mer vann/kjøleveske også tror jeg ; p

Skrevet

Sånn da har jeg prøvd, ventet til nåla sto rett opp, også tok jeg og satte en avis inn i vifta, da stoppet den ganske så lett, men stanga gikk fortsatt rundt, så slapp jeg vifta og etter noen sekunder gikk den igjen, ikke så sinnsykt fort, men den gikk da.

Skrevet

Det lekker en plass. Du må se nærmere, kan ikke bare "skumme" over motoren etter lekkasje. Se grundig! Ser du ingen utvendig lekkasje, så er lekkasjen inne i motoren. Igjen. Skjekk en gang til, grundig etter lekkasjer.

Skrevet

Hvis jeg står og ruser bilen blir kjøleveska fort borte, jeg ruset den litt i stad, og da sank den fort, men på tomgang blir det nesten ikke borte noe i det hele tatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...