bmwcoupe Skrevet August 15, 2007 Share Skrevet August 15, 2007 Jeg vurderer å selge min 1994 BMW E36 316i coupe da jeg snart skal ta lappen og trenger penger:P Men først lurer jeg på hvor mye jeg kan få for denne? Dette er en 99% strøken 316 coupe som har kun gått 156000 km og de tre siste årene har den for det meste stått i garasje.. jeg er veldig fornøyd med bilen, men har funnet ut at dette er en bil i det dyreste lagen for meg i med at jeg er en skoleelev.. Litt om bilen: det er sort delskin intriør. bilen er senket. kun voksene som har hatt den før meg. ser ut som en svart bil men er koksgrå eller hva det nå heter:P Lakken er veldig fin da forje eier lakerte den for 2 år siden.. ny sony xplod mp3-spiller med usb utgang. jeg har hatt liten sub og forsterker baki så kabeloppsettet er klart for anlegg, andre høytalere er orginale. anlegg medfølger ikke.. Ellers er bilen orginal og veldig fin... mer dere lurer på så bare spør... Dette er en yppelig bil for deg som ikke vil ha høy forsikrings pris og dette er en bil som bruker lite bensin... Passer fint til alle aldersgrupper og begge kjønn:P Noen bilder har jeg, men de er tatt med ett gamelt kamera:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 ut i fra hva jeg kan se ville jeg gitt en 40-50k, men da bør det ikke være noe krøll med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 er det norsk bil ? .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcoupe Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 nei den er dessvere tysk kom til norge i 2001... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ndrw Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Hvordan er standen på bilen? Noen form for rust? Antydning til tikking/ulyder fra motor osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcoupe Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 bilen er i veldig god stand, og all rust ble tatt da den ble lakkert,men ser at det bedynner å boble litt i lakken nederst på bakluka og det er det eneste... Ja, har ikke hørt noen ulyder o.l. fra motoren, men kjører jo ikke så mye, da jeg ikke har lappen ennå, men jeg har ikke tenkt noe på ulyder da jeg har kjørt, men trur ikke det.. Det er delskinn intriør og der er førerstolen litt slitt i skinnet men ikke hull.. Den er veldig fin i giringen i forhold til mange andre jeg har prøvekjørt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ndrw Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Har vel ikke noen flere bilder av bilen? F.eks. av interiøret, både der det var slitt og resten, av rusten, og generelt mer bilder av hele bilen, under, motorrom osv. Vurderer du fortsatt å selge den, eller har du bestemt deg? I så fall, hvor mye tenke du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcoupe Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 Jada, vill fortsatt selge den, flere bilder kan skaffes og vill ha ca 55000 for den, men får se:P Flere bilder kommer antaglig i morgen hvis ikke noe annet kommer i veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcoupe Skrevet August 26, 2007 Forfatter Share Skrevet August 26, 2007 Ble desverre ikke noen bilder i dag så får se om jeg rekker i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg