TOO FAST Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 hei jeg lurer på hva slags motor jeg kan sette inn i en e30 kan jeg sette inn en annen motortype å få den godkjent vet ikke hva jeg skal sette i vil ha mere hk noen tips passer det med en 318 is fra en e36? eller en 6 fra e36 biler håper noe kan hjelpe meg hilsen kai
Toro Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Mye rart du kan sette inn å få det godkjent, spørs jo litt på hvor mye penger du skal legge i det. Det fins jo E30 med 750 V12 motor, men da kan du regne med store kostnader... Ellers er det jo mulig å få godkjent M50B25 motor i E30, dersom resten av understell også oppgraderes. Skal det godkjennes så må du huske på å søke i god tid:)
TOO FAST Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 hei da jeg har en is liggene som skal pakkes opp igjen med div deler så tenkte jeg om dette var mulig å bruke ang vilken girkasse mellomaksling div jeg må bruke
Jealous_much Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Jeg ville heller solgt den IS'en og kjøpt meg en m20b25 motor
TOO FAST Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 kan få tak i en hel bil da som er dårlig å flytte over alle delene tenkte på rust \skader
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå