Storkaren Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Hei! No skal bilen selges til fordel for nyere bil! Dette er en 1999 modell BMW 523iA, med 124000 KM på telleren! Bilen ser bra ut! Enkelte småriper, men det meste går vekk med en god polering. Bakfangeren blir omlakkert grunnet liten bulk, før salg! Interiørmessig er bilen veldig fin! Teknisk har bilen fungert helt suverent! Av utstyr kan jeg nevne noe: - Comfortseter med memory og varme - Business CD spiller med forsterker - PDC bak - Klima/aircondition - Nye strøkene 18¨ BMW m5 replika felger med 235 40 dekk (orginale 15 på vinter) - Nye Angeleyes lykter (orginale medfølger) Prisantydningen setter jeg til 175000kr, men alle seriøse bud vurderes! Bilen kan ses i bergen eller sogn & fjordane! Skal få lagt ut bilder så fort som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 Bilder av bilen på: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1599693 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet August 20, 2007 Forfatter Share Skrevet August 20, 2007 nye baklykter og hvite sideblink bestilt, ingen interesse for en flott bil med potensialer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 Prisen er forresten prutbar, kom med et bud;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 krok ? tillat total hengervekt på bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 desverre uten krok, men er vel bare til å ettermontere, koster forresten bare 2400 hos koed.dk , uten det elektriske vel og merke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 Nye hella baklykter montert! samt hvite sideblink! dette ble bra! Setter prisen ned til 169.000kr dette synes jeg er en grei pris, noen interesse her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Flott bil , med unntak av frontlyktene. Setter du på plass de orginale , enten det er hvite eller orange blinkers så tror jeg du øker publikumsinteressen. Dette er ment som et positivt tips. Kombinasjonen på interiør i bilen er meget pent. Pen farge-pene felger-pent utstyrt. Du må huske på at prisklassen denne bilen ligger i,kan treffe de som har passert 40.....og der stemmer det på en måte ikke med slike...... Tipper du kan doble antallet potensielle kjøpere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet August 30, 2007 Forfatter Share Skrevet August 30, 2007 takk for det du! Men de frontlyktene kommer ikke på igjen med meg som eier, da måtte det vært hvite blinklys:) men ellers takk for alle tips:) er helt enig med deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet September 1, 2007 Forfatter Share Skrevet September 1, 2007 Oki, da går jeg ned til 163k! Hvis ikke det melder seg noe interesse snart, beholder jeg bilen til over nyåret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 Da var bilen solgt, blir fotgjenger til februar/mars med mindre jeg finner meg en billig drittbil i mellomtiden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 kan jeg spørre hva du fikk for bilen , da jeg selv har tenkt å selge min. samme bil og årsmod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 pettmon: ville prøvd rundt 160 på din jeg... den var RÅLEKKER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 fikk 162:) egentlig ganske fornøyd iogmed at jeg kjøpte den for ca det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg