albjorkl Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 "varme"aparatet i min e30 blåser BARE kaldluft.. hva kan være galt ?
albjorkl Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 gåen toppakning. Kan være galt hmm... ja den er ikke helt 100%.. men den skal byttes nå snart.. hva ellers kan det være ?
Fliid Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Kommer ikke på noe mer. Om alle vaiere bak regulering osv. er hele, så ville jeg anta at det mekanisk er Ok. Så lenge den blåser så blåser den. Vannet forsvinner rett å slett før det kommer til varmeapparatet, bytt toppakning å se da.
albjorkl Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 Kommer ikke på noe mer. Om alle vaiere bak regulering osv. er hele, så ville jeg anta at det mekanisk er Ok. Så lenge den blåser så blåser den. Vannet forsvinner rett å slett før det kommer til varmeapparatet, bytt toppakning å se da. Skal gjøre det! takk!
D.Toft Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 kommer det varmluft når du står på tomgang? blir motor varm? normal varm..
albjorkl Skrevet August 16, 2007 Forfatter Skrevet August 16, 2007 kommer det varmluft når du står på tomgang? blir motor varm? normal varm.. Nei. samme hele tiden. jada, motoren blir varm på normal måte.. irriterende..
Fliid Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Om det er lekk på toppakning (som du selv har nevnt ikke er helt hundre) så vil du aldri få ut all luft av systemet. Så enkelt er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå