Ingebrigtsen Skrevet August 17, 2007 Forfatter Skrevet August 17, 2007 jeg er interisert i angel eyes! er de komplette som på bildene? med kjørelys og fjærnlys? i såfall så kjøper jeg de fort! Ja lyktene er som du ser på bildet
Ingebrigtsen Skrevet August 18, 2007 Forfatter Skrevet August 18, 2007 send meg en sms da!? nr mitt: 40013548 Du bor langt unna eller? Er nesten mest keen på å selge til noen som kommer å henter men vi kan jo se da
Powrteck Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 hey... jeg er veldig intresert i bare lyktene, har blinklys og alt selv.. jeg bor i fr.stad, men er i militæret om dagen.. er hjemme i helgene, så får mest sannsynelig tid til å hente de i helgene.. hvor mye skal du ha for de?
Ingebrigtsen Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 Det var jo en som la inn et bud på 1300kr her da.. Uten at jeg vet om han står for det budet da.. Men som jeg skrev, 12-1500kr for lyktene
leirviken Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 send meg en sms da!? nr mitt: 40013548 Du bor langt unna eller? Er nesten mest keen på å selge til noen som kommer å henter men vi kan jo se da bor i nord trønderlag. er det noe prob å sende de da? frakt betaler jeg kan gi deg 1400,- pluss frakt
Ingebrigtsen Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 send meg en sms da!? nr mitt: 40013548 Du bor langt unna eller? Er nesten mest keen på å selge til noen som kommer å henter men vi kan jo se da bor i nord trønderlag. er det noe prob å sende de da? frakt betaler jeg kan gi deg 1400,- pluss frakt Det er helt greit det men er du innterisert i å forskuddsbetale da?
leirviken Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 ja! skjønner at du vil ha forskuddsbetaling.. så hvis du er en pålitelig person så kan jeg forskuddsbetale ja! håper du tar kontakt på tlf! så jeg får kontonr.. og du får adresse osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå