Andy_boy Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Da har jeg endelig kjøpt meg ny bimmer.. og valge falt på en 1997 mod E36 318i med 164 tusen på telleren. Av utstyr på bilen kan jeg nevne Største kjøre computer , sete varme , antispinn og lyktespylere Bilen har hatt 2 eiere før meg og ble kjøpt ny i Norge Her er et par bilder jeg fikk tatt , ikke noe bra bilder siden mobil kameraet ikke er noe bra på en w810i.. Planer for bilen har jeg først å fremst tenkt å bytte til hvite blinkers rundt om , så på sikt så kommer det vell m-front og m3 speil ,lakere bilen helt ned , angeleyes og bakrutesenke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Liker planene dine, men dropp bakrutesenk. Ser ut som bilen treng litt senk, så bruk heller pengene på det. Fin bil, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 har et sett med senkefjærer liggende , men det var til en 320 e36 , noen som vet om jeg kan bruke det på denne bilen ?? er ikke så inne på sånne ting så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Ville nok senka den først jeg å... Blir bedre å kjøre med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet August 30, 2007 Forfatter Share Skrevet August 30, 2007 blir nokk senk til neste vår Men hvite blinkers rund om kommer veldig snart.. La ut noen nye bilder etter jeg hadde vasket bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå