ac turbo Skrevet August 16, 2007 Skrevet August 16, 2007 Noen som vet ka som er feil når dekkan bak sliter innerkant nesten opp mot dekke si skulder??og slitarsen er ujevn kan ikke finn noen slakk. vet fra før at bmw sliter innerkant ved senking,Men ikke så mye
Olaisen Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Sliter normalt mere dekk om bilen er mye senket da, er noe som følger med på kjøpet. Men om din bil sliter unormalt mye vil jeg anta at du har noen foringer som ikke er helt topp. Har du hatt 4 hjuls kontroll på biln din i det siste? Eventuelt skiftet noen deler i forstilling eller bakstilling? Da kan det lønne seg med en 4 hjlus kontroll. Offtopic: Møtt deg et par ganger på Sandesund brua og på Best, meget strøken bil du har.
ac turbo Skrevet August 17, 2007 Forfatter Skrevet August 17, 2007 Sliter normalt mere dekk om bilen er mye senket da, er noe som følger med på kjøpet. Men om din bil sliter unormalt mye vil jeg anta at du har noen foringer som ikke er helt topp. Har du hatt 4 hjuls kontroll på biln din i det siste? Eventuelt skiftet noen deler i forstilling eller bakstilling? Da kan det lønne seg med en 4 hjlus kontroll. Offtopic: Møtt deg et par ganger på Sandesund brua og på Best, meget strøken bil du har. Takk.biln er bra den tatt 4 hjulskontroll for ca 3månder sia.
Bjørner Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Fikk du utskrift av resultatet av 4-hjulskontrollen ? Ikke alle verksted er flinke til å si fra om ikke alt er 100%. De bare gjør det beste ut av det og tar betalt. Ved å se på utskriften kan man evt få en indikasjon på hva som er galt i bakstillingen som gjør at man sliter dekk. Sannsynligvis får du får mye negativ camber bak ved senking. Dette kan evt justers med spesielle justerbare tårnlager.
-Sammy Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Jeg og har problemer med unormal slitasje på min, e36 da. Er på fjerde hjullageret (høyre bak) nå på 10mnd.. Vet at de glemte å bytte lagerflens ved bytte til hjullager nr2. Etter å ha byttet den kom det seg litt. Men i etterkant har det bare blitt like ille igjen, så sannsynligvis er det noe mer i spindelen som er slitt. Ikke så rart med tanke på hvordan lagerflensen såg ut. Hvilken bmw gjelder det foresten ? ser du har et par..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå