berttheman Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Hei. Er det noen som vet hvordan man skifter sideblink på E39 uten og lage hakk i lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stefan Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Yes! Denne er festet med en slags "clips". Du bare presser blinkersen sidelengs (horisontalt). Mener du må presse mot fronten. Så vipper du bare den siden ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berttheman Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 Ok da for jeg prøve det. Takker for svaret:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Står beskrevet i bilens instruksjonsbok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berttheman Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 Såg etter men min er på tysk så jeg forsto ikke mye;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå