M30Punk Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Skal bygge m30b35 (3,5l) turbo snart,å lurer på åssen clutch å trykkplate jeg bør kjøpe å hvor kan jeg kjøpe det hen?? Målet er rundt 350-400hk.. Takker for alle gode svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=273 denne trykkplata skal klare 600nm med original lamell å d burde vell holde men greit å kjøpe ny lamell med d samme å da er vell denne grei. http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=269 med 800nm tror jeg ikke clutchen blir noe bekymring no mere blir fort 5000kr da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 Stod 1600 for selve clutch'n der,men fant ikke åssen trykkplate jeg burde ha der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 Stod 1600 for selve clutch'n der,men fant ikke åssen trykkplate jeg burde ha der?? Fant det nå,takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Begynn å tren venstrefoten! Den plata der tror jeg er tung Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 Begynn å tren venstrefoten! Den plata der tror jeg er tung Det går nok bra,120 knebøy så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Hehe, bra Har selv Sachs sin 454 trykkplate, og man blir sliten av å stå i kø for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ac turbo Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Skal bygge m30b35 (3,5l) turbo snart,å lurer på åssen clutch å trykkplate jeg bør kjøpe å hvor kan jeg kjøpe det hen?? Målet er rundt 350-400hk.. Takker for alle gode svar.. Lurte mest på vilket oppsett du har på motorn?? har tenkt å bygge turbo på min å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 Skal bygge m30b35 (3,5l) turbo snart,å lurer på åssen clutch å trykkplate jeg bør kjøpe å hvor kan jeg kjøpe det hen?? Målet er rundt 350-400hk.. Takker for alle gode svar.. Lurte mest på vilket oppsett du har på motorn?? har tenkt å bygge turbo på min å Grovt sett,megasquirt sprut,krb trading's smidde stempler,husker ikke helt navn å betegnelse på de,å en turbonetics turbo som er god for 550-600hk har heller ikke bestillt denne enda.Bruker da et originalt 745i turbo- grenrør som jeg har liggende her.Skal kjøpe en slik turbo-pakke hos A-dekk i sandefjord,men skal da ikke ha med turbo å grenrøret da jeg kjøper dette utenom. er alt anna smått som btr,nippler trykkrør,bensinpumpe å slanger ect. Motor'n skal å overhales først selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ac turbo Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Skal bygge m30b35 (3,5l) turbo snart,å lurer på åssen clutch å trykkplate jeg bør kjøpe å hvor kan jeg kjøpe det hen?? Målet er rundt 350-400hk.. Takker for alle gode svar.. Lurte mest på vilket oppsett du har på motorn?? har tenkt å bygge turbo på min å Grovt sett,megasquirt sprut,krb trading's smidde stempler,husker ikke helt navn å betegnelse på de,å en turbonetics turbo som er god for 550-600hk har heller ikke bestillt denne enda.Bruker da et originalt 745i turbo- grenrør som jeg har liggende her.Skal kjøpe en slik turbo-pakke hos A-dekk i sandefjord,men skal da ikke ha med turbo å grenrøret da jeg kjøper dette utenom. er alt anna smått som btr,nippler trykkrør,bensinpumpe å slanger ect. Motor'n skal å overhales først selvfølgelig oki.vet du ca pris på megasquirt sprut og stemplene??vet du om d er orginalstempler som krb har fått dreid av eller er d nye??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet August 20, 2007 Forfatter Share Skrevet August 20, 2007 Er jo selvfølgelig nye smidde stempler som de lager på bestilling,plukk ut original stemplet å ta det med ned dit å forklar åssen motor det satt i så sender de bestilling til den fabrikken som lager det for dem! Megasquirt'n koster visst 6lapper av en inne her ferdig grov mappa,men husker ikke halt hvem det var...sku gjerne visst hvem nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå