aloebiz.net Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Hvordan tar man av M-tech II bakfangeren? kjipt å gjøre feil og ødelegge noe...
haugejan Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Ta av den svarte delen som er nederst på fangaren. Da ser du to store skruer. Torks 45 eller 50 trur eg. Ta ut dessee. Så er det eit plast klips neders inni bakskjermen, og eit stålklips på toppen av fangaren ved bakskjermen. Da kan du berre dra bak heile fangaren. Heng da litt i innerskjermen, så du må løyse fangaren frå denne før du får den helt av.
krza Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Du trenger ikke ta av den svarte delen.. Bare ta skrutrekker med forlenger og stikk opp hullet, skru ut den lange skruen, løsne de ytterste skruene inni hjulbuen og dra ut fangern.. Dersom du plages ytteligere, søk på www.e46fanatics.com
Howrd Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Ta av den svarte delen som er nederst på fangaren. Da ser du to store skruer. Torks 45 eller 50 trur eg. Ta ut dessee. Så er det eit plast klips neders inni bakskjermen, og eit stålklips på toppen av fangaren ved bakskjermen. Da kan du berre dra bak heile fangaren. Heng da litt i innerskjermen, så du må løyse fangaren frå denne før du får den helt av. Tar opp denne jeg, siden jeg holder på med det samme.. Må jeg løsne disse torx-skruene, eller kan jeg løsne hele driten som de skruene sitter i? Har løsnet disse nå, grunnen til at jeg velger å løsne de er fordi jeg ikke kommer til de torx-skruene, er rett og slett for trangt pga. uorg bakfanger.. Så har jeg løsnet 1 skrue per side inni bakskjem Så holder jeg på å løsne disse stålklipsene inni bakskjem som holder opp fanger.. Så lurer jeg på hva han jeg siterer her mener med denne "Så er det eit plast klips neders inni bakskjermen"? Tusen takk for tips, begynner å miste tålmodigheta nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå