Anderslien Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Jeg ønsker å kjøpe 15, 16 eller 17" felger til min E34. Jeg vil helst kjøpe et felgsett med noen brukbare vinterdekk. Liker ikke vinterfelgene jeg har på bilen, så da vil jeg skaffe noen finere før vinteren. Er også interessert i felger uten dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcboska Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 hei:) jeg har to sett 15" felger med dekk. ene med sommerdekk på, og den andre piggfritt. går billig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Hva med disse. Er fortsatt til salgs http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=55386&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Har et sett 15" med 205/65-15 piggdekk Tror felgene er 6,5 eller 7" brede. Felgene er aluminium 5-spoke, mangler noe senterkoppgreie til alle, men felgene ser ganske cleane ut, litt småriper på noen, ingen bulker. Går billig da det er lite pigger igjen i dekkene. Kan legge ut eller sende bilde hvis det er intrs. (må ta bilde først). Selges kun pga jeg har oppgradert bremsene slik at jeg må ha min. 16" felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 22, 2007 Forfatter Share Skrevet August 22, 2007 Legg ut bilder, så får vi se. Har lyst på noen fine, ellers kan jeg bare bruke mine egne vinterfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Har et sett Borbet A i 8,5x17" uten dekk som har sittet på en E34 12 i innpress. Ene felgen har vært litt skadet (sprekk) men er skikkelig sveiset, men ikke 110% perfekt nedslipt. Hadde gjordt seg utmerket som vinterfelger Viss ikke vinter felgene hadde blitt råere enn sommerhjula da, hehe. Send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 Liker ikke Borbet felgene jeg, så takker nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Har jo mine 17" felger tilsalgs Send en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå