Johnny Bravo Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 når jeg drar i dørhåndtaket på passasjersiden så må jeg dra et par ganger som regel.. Drar det helt ut men døren åpner seg ikke. har smurt men det hjelper fint lite.. noen som hvet hvor problemet ligger? er det håndtaket eller er det mekanismen i døren/stolpen? og hva kan jeg gjøre for å fikse det?
haugejan Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Trur dette er eit problem på E46. Hadde det slik på min også. Etter å ha fått smørt dei opp skikkelig hjalp det. Er du sikker på du har fått smørt det inni? Du må ta vekk gummien på dørlåsen i døre og smørre inn der.
krza Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Helt typisk på e46 coupe.. skjedde på min og, men de fant faktisk ikke ut av feilen sist jeg hadde den på service da. Bare pass på å ikke smelle døren så hardt igjen, så slipper du det problemet !
Bonden Skrevet August 17, 2007 Skrevet August 17, 2007 Dette er ofte en justeringssak av hvor stramt håndtaket er justert mot overføringen i døra (Dette er kun mulig på cupe og cab )
Johnny Bravo Skrevet August 18, 2007 Forfatter Skrevet August 18, 2007 har ikke tatt vekk noe gummi for å smøre nei, så jeg får vel prøve det tenker jeg.. men er det en smal sak å stramme håndaket mot overføringa i døra da?
Bonden Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 Justering gjøres gjenom et hull bak en svart plastplugg i døra over låsen ,4 mm unbraco mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå