-Sammy Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Sorry men jeg fannt ikke noe bedre passende sted å spør om dette. Jeg tror jeg har problemer med å sende PM's. Når en trykker send, så skal de ende opp i "sendte meldinger" ? Mange av mine tidligere pm's har blitt sendt, senest for 2 1/2t siden. Men nå legger de seg bare i "utboks" Hva skjer? M.v.h restify Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 har opplevd det samme. kom etter hvert. litt heng i systemet. tviler på at det er noe varig problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 dei er i utboks heilt til mottaker har lest den. iallfall slik eg forstår de Når mottaker har lest den so kommer den i sendte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 aha ja daså, hehe. Er litt stressa siden jeg skal kjøpe noe deler av en fyr som drar til syden på tirsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 dei er i utboks heilt til mottaker har lest den. iallfall slik eg forstår de Når mottaker har lest den so kommer den i sendte Kan bekrefte at dette er riktig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 Alt ordnet seg *puuh* Takker for beroligende hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå