Oderschvank Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Andre enn meg som har dårlig erfaring med BSbildeler her inne? Det startet for 3 måneder siden at jeg sendte mail til en på BSbildeler og spurte litt om KN filter til bilen, han kom med anbefalinger osv. Men helt plutselig, en måned senere får jeg en hentelapp fra postkontoret der det står at jeg har mottatt en pakke fra BSbildeler, oppkravspakke på rundt 800kr. Ringer så til BSbildeler for å høre hva som skjer, jo, da hadde visst de bare bestillt den pakken for meg, for de tenkte at jeg ville ha det KN filteret.. Pakken lå på postkontoret til den ble sendt tilbake og jeg gjorde ikke noe mer med den saken da jeg tenkte at BSbildeler hadde innsett at de hadde gjort feil, men neida. 2 måneder senere får jeg en faktura i posten fra BSbildeler på 500kr for frakt Tur/Retur+ returgebyr... Jeg prøver å får kontakt med 2 av de som jobber der, men det viser seg å være umulig, ringer dem flere ganger hver dag, og hver gang jeg ringer får jeg beskjed om at de skal ta imot beskjed og be dem ringe meg senere på dagen, noe som selvfølgelig aldri skjer. Så jeg begynte å sende mail til dem, 1 uke etter første mail er sendt, får jeg en mail fra dem som sier noe som "fakturaen fra oss er på frakt Tur/retur for en pakke som du har bestillt men ikke henta". Var jo ikke dette jeg spurte om i det hele tatt, og jeg visste godt hva fakturaen var for. Sender så en ny mail hvor jeg forklarer situasjonen nok en gang, på denne mailen får jeg til svar "Så du hadde noen spm ang en faktura. Er det noe jeg enda kan hjelpe deg med?" Så jeg sendte nok en mail hvor jeg sa at dette finner jeg meg ikke i, for jeg ble ikke spurt om de skulle bestille for meg, og jeg fikk heller ingen ordrebekreftelse+at pakken kom mange uker etter jeg ble anbefalt det filteret. Så da kunne de gå med på å kreditere fakturaen min, og sende meg en ny en hvor de hadde trukket fra "Returgebyr". Denne fakturaen kom på rundt 400kr... Hva mener dere jeg bør gjøre i denne saken her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Ikke betale i hvertfall:P send en mail og si at du går videre til forbrukerrådet... si at du vil ha en kopi av den bestillingen du liksom skal ha gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 de har jo tilogmed sagt selv at dette er noe de har bestillt for meg, for de har antatt at jeg ville ha dette kn filteret fra dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 håpløst! Dette kan de ikke gjøre! Men hvordan hadde BSbildeler fått adressen din? Tidligere kunde eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Merkelig oppførsel av BS... Men korleis fekk dei adressa di? EDIT: Litt for sein, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 har kundeprofil der, og sendte fra mailen kunde profilen er registrert på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 BS har ingen sak her i det hele tatt, så ta det med ro du Høres helt utrolig ut at de prøver å prakke på deg en pakke du ikke har bestilt! Kommer de med flere krav til deg, så be om å få kopi av bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Om du var ute etter filter,så er vel ikke 800 kroner så mye å ut med nå i 2007 vel? Hadde skjønnt det om det var noe du ikke hadde bruk for i det heletatt.. Unasett-dumt av bs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 ja, Bs bildeler har også elendig kvalitet på deler de selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 nei 800kr er ikke mye. Men tingen er at når de bare bestemmer seg for å sende et filter i posten 1 mnd. etter jeg ble anbefalt det filteret, så hadde jeg allerede kjøpt fra Schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Hehe, jeg har selv bare dårlig erfaring. Kvaliteten de lover på ting jeg har kjøpt derfra stemmer overhodet ikke. kostar maks 20kr og produsere i kina. og selger det for flere hundre kroner. til folk som er dumme nok til å kjøpe. Just like me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 nei 800kr er ikke mye.Men tingen er at når de bare bestemmer seg for å sende et filter i posten 1 mnd. etter jeg ble anbefalt det filteret, så hadde jeg allerede kjøpt fra Schmiedmann. Da ble saken en annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 da skal ikke jeg handle der værtfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Om du var ute etter filter,så er vel ikke 800 kroner så mye å ut med nå i 2007 vel?Hadde skjønnt det om det var noe du ikke hadde bruk for i det heletatt.. Unasett-dumt av bs. Er noe som heter prinsippsak. Bedrifter kan ikke holde på å sende folk ting og tank til 500-1000,- å kreve at vi skal betale for det, når vi overhodet ikke ønsker å ha det de sender oss...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Dama mi bestilte coilovers til sin bil fra BS. For å slippe mye styr og tull med tilbakesending osv om det skulle være feil, så ba hun dem å sjekke at det settet ville passe til hennes bil. Noen dager senere fikk hun telefon fra dem at det ikke ville passe, men at de hadde funnet et annet, og det var også billigere. Da stoler vi jo selvfølgelig på at det stemmer, og takker for hjelpen. Etter 1,5 mnd kom endelig pakken, og vi pakker opp.. Coilovers framme, ikke justerbart bak.. Selvfølgelig kom pakken på en lørdag, så det gikk ikke an å få kontakt med dem før etter helgen. Hun skrev en mail til dem rett etter at settet var pakket opp, og fikk ikke svar før etter nærmere en uke. Etter mye att å fram, så ble de enige om at hun skulle sende senkesettet tilbake, så skulle de bestillle nytt sett når dette var mottatt. Ble enige om et sett fra K-sport som skulle ta 1-2 uker på hastebestilling. Etter 2 uker var det å begynne å purre.. men ingen svar fra BS på verken telefon eller mail før det var gått 4 uker. Da hadde de vært i kontakt med K-sport som angivelig hadde sendt pakken, og i følge dem hadde befrakter sendt det rundt hele verden før de fikk tak i det. Etter 6 uker, så kom det endelig. Under tiden avbestilte hun ALT hun hadde bestilt fra dem, og kommer ALDRI til å handle noe av dem igjen. Hennes erfaring er at dersom det er en positiv mail så får man svar til og med lørdag kveld klokken 10.. Men er det en sint mail, så får man ikke svar før en uke har gått... Noe må jo skurre! Lurer på om de har en sånn svarteliste med telefonnummer på, siden de aldri ville svare når hun skulle ringe å kjefte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå