Gå til innhold

BMW 525 TDSA Touring selges

Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Pga overgang til 7-seter og utviding av hus, så tror jeg at et par av mine BMWer skal selges.

Dette er min kjære arbeidshest, en 1992 modell 525tdsA touring.

Bilen har 287t km på telleren, men bærer ikke preg av dette på noen som helst måte.

Forrige eiger har byttet automatkasse, jeg har montert nye bremser bak samt diverse foringer som trengtes fornying. Den har fått komplett Sportsline senkesett (fjærer og dempere) montert fra GS Bildeler, med tilhørende nye fjærskåler osv. Hadde bilen på Optoflex 4-hjulsmåling denne uke, samt etterfylling/kontroll av AC-gass. Jeg har byttet topp, og montert ny vannpumpe, termostat og glødeplugger i denne sammenheng. Nytt batteri og nye sommerdekk. Vinterdekka står på alu-felger, men tilstanden på de er ikke årets... Frontruta er heller ikke gammel.

Av negative ting å si, så lekker den litt diesel fra dieselpumpa i bakkant (den o-ringen som ligger ved dekselet), og bakpotta er litt sliten på seg. Samt litt lyd er det i viskeroverføringen på frontruta, som vanlig på E34....

Bilen er veldig hel og fin i karossen, lakken er bra allerede nå, og for en som kan polere (jeg er mekaniker, ikke polerer - så den biten holder jeg meg unna) så blir nok glansen enda bedre.

Utstyr: AC, servo, ABS, El. vinduer, El-takluke (dobbel - som faktisk virker!!), Komfort-skinn (svart), Rieger frontlippe, varmeseter, sports-automat, avtagbart hengerfeste, radio/cd, 17" sommerhjul (nye - 235/40-17) på "M"-felger, takrails, Rollo, osv..

Bilen fremstår som et veldig bra eksemplar, og selges kun grunnet økning i familie. Men slik er det jo bare...

Pris kan nok diskuteres litt, men dette er et veldig bra eksemplar. Kilometerstand burde ikke skremme, for bilen holder en standard som tilsvarer knappe halve kjørelengden... Jeg ønsker en pris som ligger mellom 60 og 70 lapper egentlig. Hvis noen ønsker innbytte, så er jeg åpen for forslag - men i utgangspunktet ikke...

P8180097-1.jpg

P8180098-1.jpg

P8180100-1.jpg

P8180102.jpg

P8180103.jpg

P8180108.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive