Positiv Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Cruisekontrollen på min E-28 har ikke virket siden jeg kjøpte bilen for noen år siden. Men tenkte nå at det er på tide og få liv i den. Har noen et tips på hva jeg kan sjekke ut. Som sagt når jeg drar i spaken skjer det ingen ting. Regner med at Cruisekontrollen er lik på flere typer Bmw. Takker for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 Noen tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 regner med at du har byttet bremselyspærer siden du kjøpte bilen, men om et bremselys går så kan cruiskontrollen slutte å virke.. eller at det er dårlig kontakt. Iallefall tilfelle på min e36.. Bare et tips, men på to år så ville du vel ha merket om et bremselys var gåent? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 Bremselysene virker som de skal. Men når jeg tar på bryter for kjøre/parklys, begynner den rød pæra i konsolet (Ryggelys) og lyse. Men ryggelyset funker også som de skal. hm. Men det er vel en annen sak. Er det andre som har noen forslag på Cruisekontroll problemet. Men takk Bravo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet August 20, 2007 Forfatter Share Skrevet August 20, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet September 1, 2007 Forfatter Share Skrevet September 1, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn9990 Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... se+torfinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet September 1, 2007 Forfatter Share Skrevet September 1, 2007 Takk torfinn. Får sjekke ut de punktene fra linken. Det sto noe om flere sikringer, ser ikke helt for meg hvor de sitter. Ha en god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå