Bmwgutt Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 Når jeg skal bytte klossene bak på bilen så får jeg ikke klossene til å passe, er umulig å få begge inn, blir for trangt.. noen som har vært borti dette, og isåfall fant ut hvordan man får montert?
T.R.Melum Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 regner med du har husket å klemme tilbake sylinderen?!
Bmwgutt Skrevet August 18, 2007 Forfatter Skrevet August 18, 2007 Ja, har selvfølgelig gjort det.. er snakk om 2mm så hadde jeg fått den på plass.. kjøpte først klosser på mekonomen, fikk ikke de til å passe så tenkte at det hadde med at de ikke var orginale å gjøre, så dro til bmw forhandler å kjøpte orginale, men har samme problem.. :S
Bonden Skrevet August 18, 2007 Skrevet August 18, 2007 Får du ikke stempelet helt tilbake i calipern ,kan det være at du har rust på stempelet fordi vann har kommet inn gjenom deff pakning ?.
Bmwgutt Skrevet August 18, 2007 Forfatter Skrevet August 18, 2007 Virker som at jeg får det helt inn, så skjønner ikke hva som er problemet.
Bmwgutt Skrevet August 18, 2007 Forfatter Skrevet August 18, 2007 Har foreløpig bare prøvd på den ene siden, Satt å lurte på om jeg skal prøve på den andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå