martsimo Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Fikk tilsendt dette bildet på mms av en kamerat.. Shot at 2007-08-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Såpass jah! Kjørt litt fort kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Faen, måkke stå på bilen da.. blir riper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 ser ut som han er skikkelig stolt av å ha kjørt i grøfta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 ser ut som han er skikkelig stolt av å ha kjørt i grøfta Ja, for det er jo noe å være virkelig stolt av... Hvorfor i alleste dager kunne han ikke stå ved siden av bilen? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 Var nok ikke så stolt nei.. Men han fant ut at han kunne utnytte situasjonen og få et spesielt bilde ut av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 Det er vel ikke alle som hadde gjort dette etter å ha havnet i grøfta.., men er jo et spesielt bilde å ha senere.. hehe.. Hadde det vært meg hadde dere sett meg liggende på bakken ved siden av bilen...gråtende.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Hmm skulle tro etter bilde å dømme at han hadde sett lyset eller noe . Hvorfor peker han egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Så ikke helt god ut den fyren der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Kanskje ruset på noe....!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Kanskje ruset på noe....!? Æææ kansje dette dreier seg om rocken roll. Konsert på panseret Hvem kan så dette være han prøver etterligne, Rollings Stones? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 liten luring han der.. eg for min del hadde funne nærmaste stabbestein og sett meg ned og banna høgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 kan vel hende bilen må hellakkeres etter den turen der uansett! så da er det vel samma hva man gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 I fylla eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 kunne tatt av seg skoene da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå