Arild G. Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Har en 88mod 320i som jeg har kostet på mye og hadde tenkt å ha bilen lenge. Men nå har jeg kjøpt en e34, og har gått i tenkeboksen og lurer på om jeg skal selge e30'n. Er ute etter saklige innspill om hva folk tror en slik bil kan selges for. Bilen er rustfri (- en flekk under hjørnet på bakplata på høyre side) En liten bulk på venstre framskjerm, ellers fin karosserimessig. 285000km. To godt voksne eiere før meg. Godt velikeholdt. Byttet veldig mye slitedeler. Sportskinn. Info og bilder av bilen i denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=47715&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 18, 2007 Forfatter Share Skrevet August 18, 2007 Ble noe rart med bildene. Klikk på de for å se tydligere. Eller klikk på linken for å se flere bilder og info om hva som er gjort med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Den bilen hadde jeg ikke solgt. Ser veldig fin ut på bildene ihvertfall. 30-40 tusen hadde jeg prøvd på dersom den er i god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 Har sagt til meg selv at jeg ikke skal selge denne bilen, men har kjøpt en e34 nå og jeg har ikke plass til to biler. Og så er det jo dyrt å ha to biler mtp. forsikring, årsavgift osv.. Er veldig i tvil nå, men haller litt mot å selge. Selv om jeg vet jeg kommer til å angre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deim Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 hvorfor gidde å ha e34 når du har en så strøken e30 ! 35-40++ ettersom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 jeg hadde ikke solgt den e30 ass .. ha begge to .. ha e30 uten skilter da ... får den e30 din er veldig strøken og grom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Mellom 20-40000 burde vel gå an og få. Syns denne bilen er veldig fin,men det er "bare" en 320 og den er gått nesten 300000km.Ville ikke betalt så mye over 25000 for en e30 det er nok. Begynner å bli gamle etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Har sagt til meg selv at jeg ikke skal selge denne bilen, men har kjøpt en e34 nå og jeg har ikke plass til to biler. Og så er det jo dyrt å ha to biler mtp. forsikring, årsavgift osv.. Er veldig i tvil nå, men haller litt mot å selge. Selv om jeg vet jeg kommer til å angre. Selg E34'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 ville gitt 20-40 lapper som sagt over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 ville gitt 20-40 lapper som sagt over her 30lapper får du helt sikkert,men som sagt ovenfor her,behold den..ikke mange strøkne e30 igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 kan gi deg 30 nå.. :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 30-40 er den nok verdt. Jeg hadde solgt e34`n og beholdt e30`n. Spiller ingen rolle at bilen er gammel så lenge den er godt vedlikeholdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå