TOREBMW Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 da skal jeg gifte meg den 6 oktober eneste jeg mangler en stililg(bmw) som kan kjøre de nygifta fra kirka..noen forslag??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Skaff en bmw M6 cab håp på godvær!!Eller en E-60 M5!Eller en grom original strøken E-30 M3.Eller en gangsta 7-er.Så mange valg....Sånn er det med bmw!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet August 19, 2007 Forfatter Share Skrevet August 19, 2007 jo det er sant.men jeg lurer på om det er kansje noen her inne som kan tenke seg og hjelpe meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Hehe,ikke dumt!Gratulerer forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Hva med 850 eller noe i den duren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 en ungdomstyla e36:P eller en gangster mafia 7'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Det perfekte:Diskret stylet 7`er med 20" og sota ruter!!Med NYGIFT i bakruta!!Ordner du dette må du ta masse biler!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 e46 m3;) .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 På forhånd gratulerer Jeg kan desverre ikke hjelpe med noen bil, men en sølvgrå eller sort e38 hadde jeg selv gått for ved en slik anledning. Diskre, men stilfull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Gratulerer Ville nok hatt en E36 Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Husk at din utkårede skal inni denne bilen med fullt brude utstyr. Så en 7'er passer nok best.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Gratulerer! Hvorfor ikke din egen E30, Tore? Det eneste der er vel at du må kjøre selv, men det er vel ingen straff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 På forhånd gratulerer! Vi giftet oss 11/8, og dere har en fantastisk dag og se frem til!! Vi valgte nå en amerikansk bil, 51 cadillac, men ønske om BMW er meget forståelig. Tror de fleste stiller opp når du finner ut hvilken bil dere ønsker, men dersom dere skal gifte dere i haugesund, blir det nok litt langt å dra for en del på østlandet Jeg hadde gledelig stilt min til disposision om du hadde ønsket det, og det hadde vært litt nærmere. En E38 7'er, 8'er eller en M6 hadde nok vært favorittene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Gratulerer på forhånd . En diskre styla E38, med 20" felger(ikke bling bling chrom), eller E31 850CSI. Er kansje ikke så lett å sitte baki en E31, med masse slør og store brudekjoler, men fy for en grom bil . Forøvrig skal jeg gifte meg selv rundt den tiden, tror den 10 Okt. Men tror ikke det blir mye bilkjøring, da vi skal gifte oss på Mauritius. Nok styr med papirer o.l, så har ikke brukt så mye energi på å skaffe en BMW der nede . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Det beste MÅ vel være å få hostet frem den beste klassikeren av den alle: BMW E9!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå