Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er beste og mest effektive måten å få vekk gamle limrester med? F. eks det som sitter igjen etter isolasjonsmattene i taket, bak bakseteryggen osv. i E30..

Prøvd limoppløser, varmepistol, men synes ikke det er helt hundre. Hva med tynner?

Skrevet

hvis du er redd for lakken under så bør du ikke bruke tynner. men det vil jo ikke synes. det beste jeg har prøvd er neglelakkfjerner og azeton. tynner også kan funke!

Skrevet

...Lynol og gassmaske funker til det meste. Men her må man være påpasselig.

Skrevet

Bare antar at neglakkfjerner koster mye og man får det i små flasker. Ikke nødvendig dersom man kan kjøpe en kanne med noe annet til en mye hyggeligere pris.. Kosmetikk har ikke rykte på seg å være billig :lol:

Skrevet

Sitrusrens sier jeg og, gassmaske er fint hvis du jobber en plass det ikke er så god ventilasjon. Lett å bli litt tung/ør i hodet av sånnt :)

Skrevet

Jeg jobber med profilering, vi bruker stort sett sitrusrens, aceton kan brukes, men vær forsiktig med lakken. tynner og denslags er ikke beregna på å løse lim.

Skrevet

ja kosmetikk er nok dyrt! :) da ville jeg skaffet aceton eller lignende. du kan også bruke duxola malingsfjerner. denne tar til og med klarlakk på felger. renner av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...