Bimmerlars Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Hva er beste og mest effektive måten å få vekk gamle limrester med? F. eks det som sitter igjen etter isolasjonsmattene i taket, bak bakseteryggen osv. i E30.. Prøvd limoppløser, varmepistol, men synes ikke det er helt hundre. Hva med tynner?
bmwhans Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 hvis du er redd for lakken under så bør du ikke bruke tynner. men det vil jo ikke synes. det beste jeg har prøvd er neglelakkfjerner og azeton. tynner også kan funke!
Bimmerlars Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 Blir ny lakk der, så det er ikke så farlig egentlig. Neglakkfjerner er vel kostbart å kjøpe dersom man trenger litt av det kanskje.. Skal prøve med tynner
oddis Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 ...Lynol og gassmaske funker til det meste. Men her må man være påpasselig.
Bimmerlars Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 Hvorfor må man være påpasselig? Ikke vært borti lynol før så vidt jeg vet...
bmwhans Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 da ville jeg prøvd å få tak i azeton eller noe slikt. men at det er dyrt er vel ikke så farlig i og med at du SKAL ha det vekk
Bimmerlars Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 Bare antar at neglakkfjerner koster mye og man får det i små flasker. Ikke nødvendig dersom man kan kjøpe en kanne med noe annet til en mye hyggeligere pris.. Kosmetikk har ikke rykte på seg å være billig
Bjørn 320 Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Negllakkfjernar er vel i bunn og grunn aceton...så det kan du få på større flasker Sjøl har eg brukt sitrusrens til å fjerne lim etter solfilm...det fungerte i grunn greit
-Sammy Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Sitrusrens sier jeg og, gassmaske er fint hvis du jobber en plass det ikke er så god ventilasjon. Lett å bli litt tung/ør i hodet av sånnt
Bimmerlars Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 Så sitrusrens løser opp lim altså? Har det på jobben, så får prøve det først da!
Jaro Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Prøv Casco tusjfjerner. Den funker på det meste. Jarle
knut_olestad Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Jeg jobber med profilering, vi bruker stort sett sitrusrens, aceton kan brukes, men vær forsiktig med lakken. tynner og denslags er ikke beregna på å løse lim.
bmwhans Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 ja kosmetikk er nok dyrt! da ville jeg skaffet aceton eller lignende. du kan også bruke duxola malingsfjerner. denne tar til og med klarlakk på felger. renner av.
Bimmerlars Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 Sitrusrens høres ut som det lureste her. Hvor kjøper jeg det?
bmwhans Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 kjøp deg en pose med sitroner og klem ut safta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå