Bimmerlars Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 Takk for tipset! Begynner nå, så kan jeg fjerne lim i morgen
-Sammy Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Sitrusrens er et 3M produkt, så vet du om noe sted de selger 3M så har de mest sannsynlig sitrusrens der også Tror det er en butikk som heter MEKK, der har de den. Noen sier bensinstasjoner men det tør jeg ikke si sikkert.
Jaro Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Swix har også sitrusbasert rens (klisterfjerner). Selges i de fleste sportsbutikker.
Bimmerlars Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Fant ut at vi hadde i bøtter og spann på jobben Funka greit, men ikke noe overveldende. Er ihvertfall i orden nå
thorbis Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 hvis d er lim fra asfaltplatene du skal fjerne vil jg anbefale bensin. funker som f d. har akkurat gjort d på min. reint og fint metall da. ikke er det dyrt heller:P mvh thorbjørn
Bimmerlars Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Er ikke det limet. Det er borte. Er limet fra limte tekstiler, det sitter skikkelig godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå