kjellsigvald Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 hei, noen som har hatt erfaring med green filter eller k&n filter til 325i i en e30, noe effekt å hente, eller gromm lyd i bilen??
Gjest Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Du får litt grommere lyd, men neppe noe merkbar effektøkning. kanskje et par hk...
MGR Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Du får litt grommere lyd, men neppe noe merkbar effektøkning. kanskje et par hk... ikke så mye en gang.. da må du plassere det et sted det får massevis av kald luft.
Fliid Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Varenummer: HEAT-0100 Skjekk ut den på schmiedmann.no Da får luftfilteret ditt maksmimalt med kaldluft
Mikke1981 Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Har Grenn filter på min 520i dette funker kjempe bra,herlig lyd.Men husk!Powerblanket. Ellers for motor din varmluft og funker dårlig!
bmwhans Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 blir litt mer bølelyd. ikke noe merkbar høyere effekt...
Allez Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 hei, hadde kn filter på min, fekk ikke noe mere effekt, å blei ikke noe spesielt mer lyd, jeg hørte ikke forskjell
MrBimmer Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Med powerfilter øker du hk med noen hk. Men du får mye bedre gas respons. Angående d med kald luft. Har gåt motor teknisk. viss ein orginal motor får for mye kald luft kan bilen faktisk gå dårligere.. men derimont er det turbo motor vill du merke stor fosjel..
325icab_88 Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Med powerfilter øker du hk med noen hk. Men du får mye bedre gas respons. Angående d med kald luft. Har gåt motor teknisk. viss ein orginal motor får for mye kald luft kan bilen faktisk gå dårligere.. men derimont er det turbo motor vill du merke stor fosjel.. For mye kaldluft så kan den gå dårligere? Rareste jeg har hørt i dag...kan du forklare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå