marlao Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 noen som har orginalt ipod grensesnitt til BMW?? Hva er prisen for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 ingen? vurderes til E60.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 www.gsbildeler.no eller www.koed.dk ..de selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 noen som har orginalt ipod grensesnitt til BMW?? Hva er prisen for dette? Jeg har fått etterinnstallert iPod interface i min bil. Dette ble utført av Autozentrum på Økern. Kostet ca 6000. Vær oppmerksom på at brukergrensesnittet ikke er like "effektivt" som det som er på iPoden. Dette er spesielt knyttet til scrolling i menyer etc. Dette kan imidlertid omgås ved å opprette smart-playlists på pc'en. Disse er da enkelt tilgjengelig fra iDrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 det har kommet en converter som du kobler til mot iPodn..denne gjør at du får opp grensesnittet på skjermen.. Koster ca 700 spenn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hvor får man tak i denne, eller en beskrivelse av hva dette er? Ser ikke helt hvordan denne converteren vil slå inn på brukergrensesnittet i iDrive uten å foreta en softwareoppdatering .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Hvor får man tak i denne, eller en beskrivelse av hva dette er?Ser ikke helt hvordan denne converteren vil slå inn på brukergrensesnittet i iDrive uten å foreta en softwareoppdatering .. http://jlevistreetwerks.com/store/BMW-E ... 055e1c73d9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Mulig at dette vil kunne fungere, men ser at det kanskje ikke er støtte for biler med iDrive. Så lenge jeg har iPod interface og foretatt software oppgradering av iDrive er dette imidlertid ikke aktuelt. Kanskje et godt alternativ til det jeg har gjort. Er det noen som har erfaring med produktet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Den er kanskje ikke tilpasset iDrive, men 16:9 skjermen i e46/e39/e38 etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå