fredrika Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 1 par originale frem-lykter med blinklys (klart glass) passer til 3-serie E46 Touring 2002 mod og senere (altså facelift). Ikke Xenon. Selges kr. 2000,- 1. stk orig. BMW Xenon pære, Osram D2S, ikke brukt selges til halv pris, 500 kr. 1 par Conti SportContact2 bakdekk for bruk på bane pga. slitasje. dim. 255/35-18 Selges kr. 700,- 1 sett med originale m-tech sportsunderstell fjærer til 3-serie sedan 4 syl. 98 mod. (E46) Selges kr. 500,- 1 Stk Thule skiboks, grå smal modell Send mail til: fredrik@arnesen.nu Delene befinner seg i Moss, men levering sentralt i Oslo er mulig.
fredrika Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Posten kan selvfølgelig også brukes
e46diesel Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Vet du om de dekka går på en 8,5" felg? kjører 235 nå å da går dekkene litt innover. muli intressert. er de lovli på vei??
fredrika Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Ja, disse passer perfekt på 8,5" brede felger, det er standard dim. med 255/35-18 på 8,5" felger på originale M hjul på E46. Jeg kjører denne dim. bak på min E46 touring. Møsterdybden er vel knapt lovlig hvis det var det du tenkte på. Mvh Fredrik.
e46diesel Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 okey, hvilket innpress er det på felgene du kjører da?? jeg kjøpte 2 stk sava dekk i 235 40 18 å de kunne jeg ikke bruke bake, da ble det subbing. jeg har 35mm innpress på mine felger.
fredrika Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Det kommer vel mer an på hvor mye du har senket bilen din om dette vil passe. Dimensjonen du brukte bygger 4% mer i omkrets enn denne dimensjonen. Bruk kalkulatoren i menyen (dekkdim.) på venstre side så får du omkretsen slik at du kan måle på bilen din. Fredrik
e46diesel Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 har regnet å da ble det minus på disse dekkene i forhold til de jeg har nå på, det vill vell si at det blir bedre plass med disse dekkene, skal kjøre på bane til helga på acr men dekkene kommer jo aldri oppover til banen til da? kanskje det er noen på forumet som skal oppover fra oslo området??
fredrika Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Du får sondere terrenget litt, leg inn en post på bmwccn.no forumet også, kan kan godt levere de i Oslo om noen kan ta de med seg. hvis ikke blir det for dårlig tid til å få de sendt, dersom du ikke vil investere mye penger i en fraktmåte som kan gå raskt. Mvh Fredrik Arnesen
fredrika Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Du får sondere terrenget litt, legg inn en post på bmwccn.no forumet også, kan godt levere de i Oslo om noen kan ta de med seg. Hvis ikke blir det for dårlig tid til å få de sendt, dersom du ikke vil investere mye penger i en fraktmåte som kan gå raskt. Mvh Fredrik Arnesen
e46diesel Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 har lagt ut en tråd med spørsmål om dette så vi får se hva som skjer, skal legge ut på sommertreff også. nei gidder ikke bruke så mye på dette. bra du kan levere di i oslo visst noen snille sjeler dukker opp. mvh karl rune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå