Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

her har jeg nettopp kjøpt bilen:

DSC00433.jpg

DSC00429.jpg

det var orange blinklys på ene siden, og rød på andre.. så lakkerte de svart midlertidig.. skal kjøpe nye baklykter uansett :wink:

DSC00444.jpg

så en liten liste over hva som skal gjøres med bilen framover:

felger (17" lr 18")

rustfjærning

noe styling (har bestillt frontfanger og sideskjørt)

m3 speil (er bestillt)

baklykter

angel eyes??

ny potte

++

skal prøve å oppdatere med bilder så fort det skjer noe med bilen :wink:

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

sota

Bild1e000.jpg

bmwbmw001copy-1.jpg

bmwbmw003copy-1.jpg

Bilde024.jpg

rust under framskjerm

Bildek009.jpg

rust!

DSC00077.jpg

rust!

DSC00075.jpg

rust! en forrige eier har jekka istykker jekkfestene :shock:

DSC00080.jpg

og atter rust!! :? tidligere eier som har prøvd å fixe litt.. men bomma kraftig på lakken.. uansett så må det jo lakkeres på nytt.. for rusten har jo kommet fram igjen..

DSC00073.jpg

her skal det sveises nytt.. maaasse frieksos også.. tenker på doble 4" bak.. (ikke japsestyle!!)

DSC00081.jpg

her var det en del rust.. pluss at det var en veeeldig grov overflate der.. så da pusser jeg ned hele den delen og lakkerer.. den aller nederste biten må byttes.. men det får bli litt senere.. for kommer jo sideskjørt over der :D

DSC00071.jpg

pussa ned og grunna.. får noen med litt mer erfaring til å lakkere for meg

DSC00056.jpg

DSC00062.jpg

er ikke så glad i denne chromen.. så lakkerte nyrene blank svart..

DSC00065.jpg

montert

DSC00084.jpg

DSC00067.jpg

DSC00078.jpg

Skrevet

Fint å se 15åring kaste seg på et slikt prosjekt. Ville heller brukt pengene på det tekniske (bremser etc..) enn masse styling i første runde.

Lykke til videre med prosjekt ditt:-)

Skrevet
Fint å se 15åring kaste seg på et slikt prosjekt. Ville heller brukt pengene på det tekniske (bremser etc..) enn masse styling i første runde.

Lykke til videre med prosjekt ditt:-)

Takk :D

har egentlig mest lyst til å bruke penger på motoroppgraderinger og slikt.. men har alltså ikke nok penger til det :( så da går jeg for utsene først.. for det er jo fortsatt en stund til jeg har kortet :wink:

Skrevet

det ALLER første jeg ville gjort hvis jeg var deg var å brenne terningene og alle baumene....:)

Du har jo god tid på deg til å gjøre dette til en bil i strøken stand....

Lykke til....stå på...

Skrevet
det ALLER første jeg ville gjort hvis jeg var deg var å brenne terningene og alle baumene....:)

Du har jo god tid på deg til å gjøre dette til en bil i strøken stand....

Lykke til....stå på...

hehe.. nei! :D har mere baum der nå :D skal man råne, så skal man til en hver tid ha minst en baum i speilet.. så tenkte det var greit med noen flere som reserve :roll:

jepp håper på at bilen blir pen en gang :)

Takk :D

Skrevet

har ikke råd til hellakering :roll: så blir nok bare å lakkere åver der rusten har vært.. men har utrolig lyst på hellakering, for det finnes noen små riper her og der :?

dvd spilleren fikk jeg ti billig på qxl, med 4,3" innebygd skjerm :D ja høytalerne funker kjempe bra :D så lenge man ikke ødleger de med bass :shock: har en sub som jeg låner.. men den er så stygg og dårlig så har ikke lagt ut noe bilde av bagasjerommet enda :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...