Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Tror dette blir bra Stå på ..
leirviken Skrevet August 21, 2007 Forfatter Skrevet August 21, 2007 Yes men du har god tid til å spare penger til hellakkering da,dyrt men blir jo veldig pent etterpå da. jah sant det får se da
leirviken Skrevet August 21, 2007 Forfatter Skrevet August 21, 2007 Tror dette blir bra Stå på .. TakkTakk bra folk har litt troa på dette da
leirviken Skrevet August 21, 2007 Forfatter Skrevet August 21, 2007 noen nyere bilder av bilen! ingen forandringer siden sist da men.. angel eyes og nye blink kommer snart med svarte nyrer: skal fjerne hengerfestet helt! kommer nytt ratt!
leirviken Skrevet August 24, 2007 Forfatter Skrevet August 24, 2007 liten oppdatering.. har montert angel eyes nå. kjøpte de av Jokkalin her på forumet for en billig penge! har aldri opplevd bedre service han satte først ned prisen pluss at han sendte med et par klareblinklys fram, helt gratis en real og seriøs fyr han ja noen bilder under montering osv Strøøkent de nye til venstre angel eyes til høyre prøvd for første gang. forskjellige koblinger så litt hjemmemekking ble det da var begge sidene på er veldig fornøyd med resultatet venstre side var fjernlys knust.. så den lykta måtte byttes uansett.. så når man først skal bytte.. hvorfor ikke bytte til noe penere Takk til Jokkalin for billige lykter, og gratis blinklys
Ingebrigtsen Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 Bare hyggelig det Leirviken Må jo takke for en ryddig handel jeg og da Var morro og se det ble så bra Var jo nesten bedre lys i ringene enn jeg hadde trodd
leirviken Skrevet August 24, 2007 Forfatter Skrevet August 24, 2007 ja lyste bra når det ble litt halvmørkt
leirviken Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 m3 speil montert! front og sideskjørt er på vei.. kommer om ca 3-4uker!
leirviken Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 Endelig fått noe av stylinga=p tok vl over to mnd det=/ mn mn... Front er montert.. mangler nå bare sideskjørta, og de fikk jeg beskjed om at vil være enda mer forsinket. lakkering skjer vel etterhvert under montering: ferdig ut på prøvetur
leirviken Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2007 Noen bedre bilder tar med et nyere bilde av interiøret oxo Dette skal lakkeres (Delphin metallic): Framfanger Speil h framskjerm v bakskjerm lyktelister pluss at jeg skal flekke litt smått over noen steder (f.eks: koffertlokket) Sideskjørt (når de ankommer)
leirviken Skrevet November 18, 2007 Forfatter Skrevet November 18, 2007 da var i hvertfall fronten lakkert.. veldig dårlig råa for tiden litt skitten på bildene da. her er den akkurat lakert. driver med tilpassing av gitter: mangler en stripe sotfilm oxo.. må vl få ordnet det.. så jeg kan slenge in hatthylla igjen=p har fått sideskjørta å. skal pusses ned og lakkeres. blir vel med tiden=p skitten
leirviken Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 hehe.. jupp det skjer ting vett.. saaaakte, men sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå