Ørjan1245 Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Om en stund nærmer tiden seg for mitt første bilkjøp.. Bilen eg har i tankene er en E34, helst en 525 med 24 ventiler Spørsmålet mitt er, om eg finner en bil i god stand men som ikke hadde skinnseter originalt, ville eg kunne montert skinnseter med tiden uten at det så "feil" ut? - Ville det passe med det originale interiøret? Og mens jeg først er i gang; får eg kjøpe avtagbart hengerfeste til disse bilene?
Fliid Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Man får tak i komplett brukt interiør. Dørtrekk, stoler å diverse. Bytter du det som trenger å byttes så ser det ikke feil ut. Du kan og bare sette i skinn stoler , men da vil det vell se litt snodig ut emd dørtrekk i stoff. Nei, det veit jeg ikek om du får tak i, men mye mulig. Skjekk www.gsbildeler.no, bare tast inn bil type osv. så leit etter avtagbart feste som en del
Mikke1981 Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Skinninteriør blir aldri feil Mye bedre å sitte i og lettere å komme seg ut/inn av bilen,bare sklir på plass + lettere å fått opp skitt og møkk.
Ørjan1245 Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 Ok De hadde faktisk avtb. hengerfeste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå