berttheman Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Hei. Sitter og skal kjøpe styling til min e39. Er det noen der ute som vet hva ABS plast er og om det er bedre kvalitet enn glassfiber
G-RACING Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Hva ABS plast er kan jeg ikke svare eksakt på, men at det er tusen ganger bedre en glassfiber er hverfall min mening!! Satte på GTS styling på en e30 jeg hadde for noen år siden, og glassfiberen begynte å sprekke allerede etter ett par måneder!
berttheman Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 Ok. Det var bra.. Da går jeg for ABS plast og håper jeg for samme erfaring som deg;) Takker for svar=)
berttheman Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Ja d tror jeg. Blir vell abs plast på meg oxo=)
spitz Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 ABS er en relativt myk plast, tåler mye mer enn glassfiber.
Mikke1981 Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Andre gang jeg har glassfiber fanger på bilen nå,detta har funka veldig greit på min værtfall ikke no sprek eller no.
Boss Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Hva ABS plast er kan jeg ikke svare eksakt på, men at det er tusen ganger bedre en glassfiber er hverfall min mening!!Satte på GTS styling på en e30 jeg hadde for noen år siden, og glassfiberen begynte å sprekke allerede etter ett par måneder! -------------------------------------------------------------------------------- Ok. Det var bra.. Da går jeg for ABS plast og håper jeg for samme erfaring som deg;) Takker for svar=) Så du satser på sprekt fanger???
Kurt Andre Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Er kjekt med glassfiber også, viss det er noe modifiseringer som må gjøres osv. Men vil anbefale plast jeg også, tåler mere til vinteren, også er det lettere og få rett når man sliper og sparkler på det. pluss at det ser mest naturlig ut.
berttheman Skrevet August 21, 2007 Forfatter Skrevet August 21, 2007 Er det noen som vet om ein plass i sverige de selger BMW styling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå