ReWrite- Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Trenger framstoler til E30 Coupe, helst M-tech stoff, men alt er av interesse, så lenge det er mer sportslig enn standardstolene til E30! Og det må selvfølgelig være vippestol, slik at jeg kan få folk inn og ut Bor i Asker og kan hente i hele østlandsområdet!
Gjest Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Jeg har en strøken m-tech passasjerstol. 1500kr.
LarsFromasj Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Har et komplett E30 M3 interiør i sort skinn, men ønsker helst å selge det helt m/ baksete. Si i fra om interessert. Bor i Asker
ReWrite- Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Tja, det spørrs helt på prisen det. Har ikke det største budsjettet på akkurat det, men kunne trengt skikkelig stoler jeg. Send meg en pris i Pm da
prebols Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Har 2 m-tech stoler. Hull i begge. Bare et lite hull i passasjer stolen. 2000,- for begge. Ellers vil jeg ha de i arbeidsbilen Pm hvis intresant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå