Ytter`n Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Er de noen som vet om de er mye arbeid å montere på servo på en E30?
Sandersen Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Veit bare at motortechnik skulle ha 18 tusen for å montere det på min gamle e30
oddis Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Bytting av tannstag, styreledd, inn med servopumpe og nytt reimhjul i reimsatsen, væskebeholder, strekke slanger, fylle på servoolje, lufte ut. Done. 18 tusen...? De må ha regnet med å ta ut motor da?
Sandersen Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Kanskje det? veit ikke, men det er prisen de ga meg ivertfall... klarte ikke holde maska seriøst da as. hehe
Jealous_much Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Bytting av tannstag, styreledd, inn med servopumpe og nytt reimhjul i reimsatsen, væskebeholder, strekke slanger, fylle på servoolje, lufte ut. Done.18 tusen...? De må ha regnet med å ta ut motor da? Jepp de må ha gjort det. Du trenger ikke ta ut motor for og gjøre dette.
Fliid Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Det er ikke mye arbeid. Trenger du Servopupa så har jeg det liggende. Den er kun testet for hånd, da pumper den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå