Gå til innhold

M 3 baneracer selges nå 130.000!!!


T Y racing
 Share

Anbefalte innlegg

Har en m3 som er bygget om fra 320 til M3 3 liter, all inredning er plukket ut,2 stk sparco stoler,Nytt k sport understell,Justerbart i høyde,hardhet og camber foran(15.000.-),Ny diff fra mobimech,4.88 i utveksling og 75% sperre(20.000.-)følger med orginal utveksling.19" skrudde felger + 16" e 46 hjul. 1 stk ny sparco evo 2 stol og 1 brukt.Nye poweflex foringer i bakstilling.Stab stag i motorrom.kn filter.ny sinter clutch.

Følger også med 4 orginale dempere med 2 stk eibach fjærer og 2 orginale,4 stk gule koni med jamex fjærer,følger også med en reserve gearkasse(må settes sammen)Lakkert i m3 csl farge for 2 år siden,liten bulk

under lista på framskjerm,bør lakkeres for å få den strøken. meningen var å bygge løpsbil av denne,men pga at tiden ikke strekker til vurderer jeg å kjøpe en som er race ready. Bilen er ikke godkjent ombygget og det må betales avgift for å få dette godkjent i vognkortet, ikke noe must har kjørt bilen 2 sommre og blitt stoppet 3 ganger,1 gang i teknisk uten noe dramatikk.

avgiften pr dags dato er ca 80.041.- (43.825 kr 23.10-2007).for de som absolutt vil gjøre dette.

Motor har gått 145.000 km bil ca 165.000 km.bilen er eu godkjent og har skilter med blå oblater.

BUD!

bmwjl9.th.jpg

cimg1943dl0.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en m3 som er bygget om fra 320 til M3 3 liter, all inredning er plukket ut,2 stk sparco stoler,Nytt k sport understell,Justerbart i høyde,hardhet og camber foran(15.000.-),Ny diff fra mobimech,4.88 i utveksling og 75% sperre(20.000.-)følger med orginal utveksling.19" skrudde felger + 16" e 46 hjul. 1 stk ny sparco evo 2 stol og 1 brukt.Nye poweflex foringer i bakstilling.

Følger også med 4 orginale dempere med 2 stk eibach fjærer og 2 orginale+4 stk gule koni med jamex fjærer,og e46 M3 cab stoler i sort skinn.Lakkert i m3 csl farge for 2 år siden,liten bulk

under lista på framskjerm,bør lakkeres for å få den strøken. meningen var å bygge løpsbil av denne,men pga at tiden ikke strekker til vurderer jeg å kjøpe en som er race ready. Bilen er ikke godkjent ombygget og det må betales avgift for å få dette godkjent i vognkortet, ikke noe must har kjørt bilen 2 sommre og blitt stoppet 3 ganger,1 gang i teknisk uten noe dramatikk.

avgiften pr dags dato er ca 80.041.- for de som absolutt vil gjøre dette.

Motor har gått 145.000 km bil ca 165.000 km.bilen er eu godkjent og har skilter med blå oblater.

BUD!

bmwjl9.th.jpg

cimg1943dl0.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det bare 500k hos biltilsynet? Eller ta det i svergie?

Det er eu kontroll prisen du sikter til :wink: Denne bilen er tatt inn i år 2000,altså har den vært 7 år i norge. for at denne skal godkjennes som m3 avgiftsfritt må den ha vært 10 år i norge.

nå: 80.041 kr

23.10-2007:48.025.-

23.10-2008:32.016

23.10-2009:16.016

23.10-2010: gratis!

Man får bruksfradrag pr år bilen er i Norge.Så ser du at om 2 mnd(23 oktober)er summen nede i 48.025 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist jeg tenker å kjøpe den for å bruke den på veien, sliter jeg om jeg blir tatt inn til teknisk. tenker på avgift osv

Jeg har da blitt stoppet både av politi og i teknisk,uten noe dramatikk.har fjernet M Power merket på motoren. og 6 sylindra bmw motorer er ganske like hverandre.så du skal være veldig uheldig hvis du dumper borti noen som ser forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke men har da krasjet og blitt krasjet i før med bil som ikke er godkjent ombygget(en rs 2 og en cosworth). Har aldri vært noe problem det.Har også snakket med forsikringsselskapet om det,det eneste problemet er at hvis bilen er borte og ikke finnes igjen så får du igjen for en 320.Derfor har jeg trackguard på min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...