TorSlett Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Skal kvitte meg med bilen min.. Den har fått seg en god trøkk bak og def. topp pakning.. Bud ønskes kjappt.. Eventuelt en mening på hva jeg kan få for bilen som den står... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 er jo litt lurt å bruke litt mer en 1 min på å lage en salgsanonse! km stand årsmodel ? rekke6er? osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorSlett Skrevet August 20, 2007 Forfatter Share Skrevet August 20, 2007 Er en 92 mod 318is som har gått litt over 250 Den har 17" M3 felger og senket 40mm.. Begge deler er innskrevet i vognkort. Grenrør og 2" effektanlegg M front mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 åssen motor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorSlett Skrevet August 20, 2007 Forfatter Share Skrevet August 20, 2007 Noe mer enn at det er en 318is er jeg ikke sikker på.. hvor finne jeg ut det ? w Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Prøvd å ta takst på skaden? Fått noen bud enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorkel Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 koss er det med eu-godkjenning? er noken andre feil/manglar på bilen enn skaden? motor/gir/diff/forstilling og alt er ok utenom toppakningen ? Kunne du hatt fiksa litt fleire bilder av skaden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorSlett Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 Den er godkjent ett år til. Det er noe med det eletriske som har klikka etter kresjen. som gjør at den tapper seg eller ikke får lading når bilen går, men de går fint å starte den med startkabler.. Sikkert bare en bagatell i ledningsnettet bake. Gearkasse og diff er bra. motoren var bra helt til topp pakninga røyk. Kan fikse noen bilder til i morra. Har ikke tatt takst på bilen. Fått bud på 12k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Intriør bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Denna er vel solgt går jeg utifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkaill Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 ja den er thomas sin nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 det var dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 det var dumt ja;( da er den vel retta å skal ikke selges igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg